تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43525.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل احتمالا امکان استریم زنده صفحه خانه آیفون را به iOS 11 اضافه خواهد کرد

اگر با نسخه بتای iOS 11 کار کرده باشید مطمئنا قابلیت فیلمبرداری از صفحه آن را تجربه کرده اید. این گزینه که به راحتی می توان از آن استفاده کرد قرار است که در نسخه نهایی ...

اگر با نسخه بتای iOS 11 کار کرده باشید مطمئنا قابلیت فیلمبرداری از صفحه آن را تجربه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده اید. این گزینه که به راحتی می توان از آن استفاده کرد قرار است که در نسخه نهایی و پایدار iOS 11 به یکی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از قابلیت های پیش فرض این سیستم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل بدل گردد.

سومین بتای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - iOS 11 به دکمه جدیدی تحت عنوان Start Broadcast مجهز شده

اما به دنبال این قابلیت، به نظر می رسد که اپل می خواهد امکان استریم زنده از صفحه خانه را هم در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اختیار کاربران - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پر شمار آی دیوایس ها قرار بدهد. The Next Web گزارش می دهد که سومین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسخه بتای iOS 11 (که ساعاتی پیش در اختیار تسترها و علاقه مندان قرار گرفت) به دکمه جدیدی تحت عنوان Start Broadcast مجهز شده. این دکمه در حال حاضر کار خاصی انجام نمی دهد و بعضی کاربران - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - معتقدند که می تواند به نحوی به قابلیت AirPlay ارتباط داشته باشد.

با این وجود The Next Web با اشاره به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که همین حالا هم می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توان به گزینه Airplay در کنترل سنتر دسترسی داشت، اضافه کردن دکمه ای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جدید را کاملا غیر ضروری دانسته است. بنابراین دکمه ای که از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن صحبت می کنیم، به احتمال زیاد برای اهداف دیگری مثل استریم زنده استفاده خواهد شد.

اگر فرض را بر استریم زنده بگیریم، احتمال دارد که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این گزینه برای اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده شود. شکی نیست که اشتراک گذاری صفحه نمایش می تواند برای استریم زنده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازی ها و قرار ملاقات های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاری گزینه بسیار ایده آلی باشد.

هنوز مشخص نیست که کدام توسعه دهندگان برای ارائه این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابلیت با اپل همکاری خواهند کرد. بنابراین شاید برای آگاهی از این موضوع لازم باشد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که تا پاییز سال جاری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و انتشار نسخه نهایی iOS 11 برای آی دیوایس ها منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone