تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24378.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال اضافه شدن قابلیت پایش کیفیت خواب به اپل واچ

اپل قصد دارد قابلیت پایش کیفیت خواب را به چندین مدل از اپل واچ بیاورد. کمپانی کوپرتینویی به احتمال زیاد از این ویژگی در رویداد هفته آینده خود رونمایی خواهد کرد. سایت 9to5Mac گزارش می ...

اپل قصد دارد قابلیت - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پایش کیفیت خواب را به چندین مدل از اپل واچ بیاورد. کمپانی کوپرتینویی به احتمال زیاد از این ویژگی در رویداد هفته آینده خود رونمایی خواهد کرد.

سایت 9to5Mac گزارش می - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دهد که اپل اسم این قابلیت را «پایش زمان خواب» (Time in Bed Tracking) نام گذاری کرده که توانایی سنجش کیفیت خواب کاربر، حرکت های او، ضربان قلب و صداها را حین خواب دارد.

داده های پایش کیفیت خواب - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پس از جمع آوری، همانند بیشتر داده های اپل واچ، - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در اپ Health و همچنین اپ جدید این گجت پوشیدنی به نام Sleep یافت خواهند شد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

کاربر برای استفاده از قابلیت پایش کیفیت خواب باید اپل واچ را حین خواب بسته و از باتری کافی گجت خود مطمئن شود. برای اطمینان از این موضوع پیش از خوابیدن به کاربر نوتیفیکیشن ارسال می شود تا ساعت هوشمند خود را شارژ کند.

اپل زنگ صبحگاهی را نیز دستخوش تغییراتی کرده و از این پس اگر کاربر زودتر از موعد از خواب بیدار شود و ساعت را به دست کند، - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زنگ دیگر به - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صدا در نخواهد آمد.

تاکنون برای استفاده از قابلیت پایش کیفیت خواب باید از اپ های متفرقه استفاده می شد چون کمپانی کوپرتینویی هیچ گاه از اپ اختصاصی خود برای این ویژگی استفاده نکرده بود.

هنوز معلوم نیست این ویژگی به تمام مدل های اپل واچ خواهد آمد یا فقط در بعضی مدل ها دید خواهد شد. برای شنیدن اخبار بیشتر در این رابطه باید تا تاریخ 10 سپتامبر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - (19 شهریور) صبر کنیم.

انتظار می رود در رویداد هفته - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آینده اپل از آیفون 11، اپل واچ با سخت افزار جدید، مدل های سرامیکی و تیتانیومی این محصول و همچنین آخرین نسخه از سیستم - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عامل watchOS 6 رونمایی کند.

جالب است بدانید با وجودی که قابلیت - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پایش کیفیت خواب ممکن است در - تعمیرات یخچال الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهبود کیفیت خواب مؤثر باشد ولی تحقیقات نشان داده باعث بروز بی خوابی در افراد نیز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone