تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24372.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آیا گوگل و آمازون با اسپیکر هوشمند از کاربران جاسوسی می‌کنند؟

یکی از سرمایه گذاران دنیای تکنولوژی در صحبت هایی قابل تامل مدعی شده گوگل و آمازون با اسپیکر هوشمند در حال جاسوسی از مردم هستند. «جان بورث ویک» (John Borthwick) بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ...

یکی از سرمایه گذاران دنیای تکنولوژی در صحبت هایی قابل تامل مدعی شده گوگل و آمازون با اسپیکر هوشمند در حال جاسوسی از مردم هستند.

«جان بورث ویک» (John Borthwick) بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Betaworks در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - مصاحبه ای با سایت Yahoo گفته آمازون و گوگل به کمک اسپیکرهای هوشمند و هوش مصنوعی کاربران را تحت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - نظر گرفته اند.

بورث ویک می گوید باید قوانین جدیدی در این زمینه تدوین شود چون بسیاری از مصرف کنندگان نمی دانند شرکت های بزرگ فناوری در حال گوش دادن به صحبت های آنان با دستیار صوتی محصولاتشان هستند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

بنیانگذار شرکت Betaworks - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سابقه فعالیت در شرکت های AOL و Time Warner را دارد، اعلام می کند که شرکت های آمازون، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - گوگل و اپل در پروسه ارزیابی توانایی های هوش مصنوعی دستیار هوشمند خود از کارمندان متفرقه کمک می گیرند. در این روند صحبت های کاربران با دستیار صوتی بدون رضایت آنها در اختیار کارمندان قرار می گیرد.

شرکت اپل نیز با در اختیار دادن گفتگوهای کاربران با سیری بدون رضایت آنها به کارمندان متفرقه حاشیه ساز شد. در پی جنجال های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - به بوجود آمده این شرکت مجبور به توقف ارسال گفتگوی کاربران با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیری به کارمندان متفرقه شد.

اسپیکرهای هوشمند محبوبیت بالایی نزد کاربران پیدا کرده اند

جالب است بدانید یکی از پرفروش ترین گجت های این روزهای دنیای فناوری اسپیکرهای هوشمند هستند. صادرات جهانی این محصول در سه ماه دوم سال جاری میلادی 55.4 درصد نسبت به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - مدت مشابه در سال گذشته میلادی افزایش داشته است. بسیاری از کاربران برای اولین بار اسپیکر هوشمند می خرند و عده بسیاری نیز در حال خرید دومین یا چندمین اسپیکر هوشمند هستند.

اسپیکر هوشمند از بلندگو و دستیار صوتی تشکیل شده و کاربر می تواند با آن به موزیک یا اخبار گوش دهد، لوازم هوشمند خانه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - را کنترل کند، بازی کند، پیام کوتاه بفرستد، تماس تلفنی بگیرد، کالا سفارش دهد و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone