تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24380.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل در حال ساخت آیفون SE 2 برای سال 2020 است

شایعه شده اپل در حال ساخت آیفون SE 2 بوده و قرار است آن را در فصل بهار به بازار عرضه کند. کمپانی کوپرتینویی می خواهد با تولید این گوشی ارزان قیمت میزان فروش آیفون ...

شایعه شده اپل در حال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ساخت آیفون SE 2 بوده و قرار است آن را در فصل بهار به بازار عرضه کند. کمپانی کوپرتینویی می خواهد با تولید این گوشی ارزان قیمت میزان فروش آیفون ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را افزایش دهد.

سه منبع ناشناس به سایت Nikkei Asian Review خبر داده اند که آیفون SE 2 از لحاظ ظاهری شبیه آیفون 8 خواهد بود. سخت افزار این گوشی تقریباً شبیه آیفون های پرچمدار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال 2019 بوده ولی نمایشگر 4.7 اینچی ارزان قیمت LCD خواهد داشت. احتمال دارد این گوشی یک دوربین اصلی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی داشته باشد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اپل قصد دارد با عرضه یک آیفون میانرده در فصل بهار میزان فروش آیفون های خود را پس از اتمام فصل تعطیلات آخر سال میلادی زیاد کند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می خواهد سهم خود را در بازارهای چین و هند که به رقبایی همچون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هواوی، سامسونگ و شیائومی واگذار کرده پس بگیرد.

شایعه ساخت آیفون SE 2 از آذر ماه سال 96 به گوش می رسد. اپل به خوبی می داند که برای رقابت در بازار هند باید با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آیفون 299 دلاری در این بازار حاضر شود.

اگر این خبر درست باشد شاهد تولید اولین گوشی ارزان قیمت اپل پس از آیفون SE خواهیم بود. آیفون SE اولین بار مارس 2016 به قیمت 399 دلار به بازار عرضه شد. این گوشی نمایشگر 4 اینچی داشت و اواخر سال 2018 تولیدش بعد از فروش حدوداً 40 میلیون واحد متوقف شد.

کارشناسان می گویند اپل با استراتژی نادرست در قیمت گذاری آیفون ها مقصر اصلی در کاهش فروش آیفون هاست. به عنوان نمونه آیفون XS Max - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بیش از هزار دلار قیمت دارد که بسیاری را از خرید آن منصرف می کند. موضوع قیمت آیفون ها باعث شد تا تیم کوک نیز در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این رابطه اظهار نظر کرده و قیمت بالای آیفون ها را یکی از عوامل فروش ضعیف آنها بداند.

آیفون SE 2 احتمالاً اوایل سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone