تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24373.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Crono؛ دریافت و مدیریت نوتیفیکیشن‌های گوشی در کامپیوتر

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با هدف همگام سازی گوشی و کامپیوترهای خانگی توسعه داده شده‌اند چرا که این اتفاق تا حد قابل توجهی انجام بسیاری از کار‌ها را سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود ...

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با هدف همگام سازی گوشی و کامپیوترهای خانگی توسعه داده شده‌اند چرا که این اتفاق تا حد قابل توجهی انجام بسیاری از کار‌ها را سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود که بهینه‌تر از گذشته به انجام کار‌های شخصی و مهم خود بپردازید. به طور کلی مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر همیشه می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

در این مطلب قصد - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داریم به معرفی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌های این حوزه تحت عنوان Crono بپردازیم. اپلیکیشن یاد شده رایگان است و می‌تواند به بهترین شکل ممکن همگام سازی بین کامپیوتر و گوشی را فراهم کند و - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویژگی‌های کاربردی بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی خود نخواهید داشت. با ما همراه باشید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی
همه نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌های دریافتی گوشی در پنلی مانند این تصویر نمایش داده خواهد شد و شما قادرید آن‌ها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن Crono با هدف دریافت و مدیریت نوتیفکیشن‌های گوشی در کامپیوتر توسعه داده شده. در واقع باید گفت Crono بیشتر یک افزونه مرورگر گوگل کروم است تا یک اپلیکیشن اندروید. برای دریافت این افزونه باید به وبسایت رسمی - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Crono بروید و آن را دانلود کنید. افزونه Crono برای مرورگر‌های مبتنی بر کرومیوم (مثل اپرا، مرورگر Brave، کروم و ...) عرضه شده و دارای یک نسخه بتا برای فایرفاکس است.

کرونو به شما اجازه می‌دهد تا همه نوتیفیکیشن‌های دریافتی از طریق - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوشی را مدیریت کنید. برای انجام این کار شما یک پلتفرم اختصاصی برای نمایش - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اعلان‌های دریافتی از طریق - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوشی در مرورگرتان خواهید داشت. با استفاده از افزونه کرونو در مرورگر می‌توانید به تماشا و حتی مدیریت اعلان‌های دریافتی خود بپردازید.

اگر اعلان دریافتی از پیام‌رسان‌ها باشد، کرونو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق پلتفرم طراحی شده در مرورگر، به آن‌ها پاسخ دهید. در واقع همه امکاناتی که اعلان‌های دریافتی در گوشی دارند، به صورت یکجا - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در مرورگر شما نمایش داده خواهد شد. کرونو این کار را در یک پلتفرم شیک به انجام می‌رساند که در آن به راحتی قادر به مدیریت اعلان‌های دریافتی خود هستید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی
تصویری از وبسایت کرونو که در آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دریافت اعلان‌ها در مرورگر را نمایش می‌دهد

کرونو به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب خودتان مشخص کنید که می‌خواهید اعلان یا نوتیفیکیشن ارسالی از کدام نرم افزار‌ها را مشاهده کنید. برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این کار هم می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندرویدی آن دسترسی‌ها را برقرار نمایید و هم این که از طریق مرورگر به شما اجازه داده می‌شود تا دریافت اعلان از نرم افزار‌های مختلف را فعال یا غیر فعال کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این افزونه آن است که در صورت دریافت تماس تلفنی، - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌توانید به آن پاسخ دهید و حتی به روزرسانی‌های مد نظر خود برای گوشی را انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از گوشی وارد نرم افزار پخش موسیقی شوید و موسیقی دلخواه خودتان را اجرا کنید و سپس از طریق مرورگر پخش یا عدم پخش آهنگ را مدیریت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کرونو این است که رویداد‌های مشخص شده در تقویم را هم از طریق مرورگر به اطلاعتان خواهد رساند. شما از طریق مرورگر می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید کدام اعلان‌های دریافتی را نگه دارید یا آن‌ها را حذف نمایید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی
صفحه دریافت نوتیفیکیشن کرونو و دریافت اعلان خبر مهم از اپلیکیشن دیجیاتو که در تصویر نمایش داده شده است. از سمت راست می‌توان اپلیکیشن‌های دیگر نصب شده و همچنین مقدار شارژ باقی مانده گوشی را نیز مشاهده کرد.

اما این پایان کاربرد‌های کرونو نیست. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌توانید با استفاده از اینترنت بی‌سیم و ارتباط Wi-Di یا Wifi Direct فایل‌های مد نظر خود را از کامپیوتر به - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوشی انتقال دهید. این فایل‌ها به صورت آیتم‌های دانلود شده در گوشی به نمایش درخواهند آمد. سرعت انتقال به طور چشمگیری بالاست و تنها کافیست فایل یا فایل‌های مد نظر خود را به سمت محلی که در پلتفرم مرورگر کرونو طراحی شده - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بکشید.

یکی دیگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از مفید ترین کاربرد‌های کرونو امکان انتقال کلیپ بورد کامپیوتر به گوشیست. در واقع ممکن است از طریق کامپیوتر یک لینک یا مطلب خاصی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کپی کرده باشید و آن لینک در کلیپ بورد کامپیوتر ذخیره شده باشد. با استفاده - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از کرونو می‌توانید به راحتی لینک مد نظر خود را به کلیپ بورد گوشی بفرستید.

پلتفرم مرورگر کرونو ظاهر کاربر پسند و ساده‌ای دارد و یکی از مزیت‌هایش آن است که می‌توانید از تم روشن و تاریک استفاده کنید. همچنین در صورت گم شدن گوشی گزینه‌ای در آن پیشبینی شده که با انتخاب آن گوشی‌تان زنگ می‌خورد تا با شنیدن صدایش بتوانید موقعیت مکانی‌اش را راحت تر تشخیص دهید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی
وقتی کرونو را نصب می‌کنید ابتدا باید برخی دسترسی‌ها را - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای آن ایجاد کنید. سپس - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باید با استفاده از کامپیوتر وارد صفحه افزونه - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Crono شوید و کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید. برای اسکن کد در اپلیکیشن باید گزینه Connect to Crono Web - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را انتخاب نمایید.

نرم افزار کرونو - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بسیار سبک و کم حجم و در عین حال کاربردی است. شما می‌توانید در محل کار پای سیستم کامپیوتری خود باشید - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و بدون - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن که به گوشی مراجعه کنید همه اعلان‌های دریافتی خود را بررسی نمایید. از این گذشته قادرید حتی به تماس‌ها پاسخ بدهید و به دیگران پیام کوتاه یا ایمیل ارسال کنید. به طور کلی می‌توان گفت Crono یک اپلیکیشن کاربردی برای پیشبرد کار‌هاست.

اپلیکیشن Crono تنها برای اندروید عرضه شده و هنوز خبری از نسخه‌ iOS آن نیست. شما می‌توانید اپلیکیشن یاد شده را از طریق پلی استور گوگل دانلود کنید و پس از همگام - تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سازی آن با افزونه مرورگر خود به مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های دریافتی از طریق گوشی بپردازید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Crono - Notifications, Messages, Clipboard on PC

سازنده: CronoApp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone