تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35232.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی قدرت گرافیگی موبایل هایش را از راه دور افزایش می دهد

موبایل های سال گذشته هواوی نیز در میان دستگاه های دریافت کننده این بروزرسانی هستند. نمایشگاه CES Asia از امروز و با حضور بیش از ۵۰۰ کمپانی بزرگ افتتاح شده که قرار است آخرین دستاوردهای خود ...

موبایل های سال گذشته هواوی نیز در میان دستگاه های دریافت کننده این بروزرسانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هستند.

نمایشگاه CES Asia از امروز و با حضور بیش از ۵۰۰ کمپانی بزرگ افتتاح شده که قرار است آخرین دستاوردهای خود در زمینه هوش مصنوعی، ارتباطات 5G، واقعیت افزوده و فناوری اطلاعات را به نمایش بگذارند.

در این میان هواوی با برگزاری کنفرانسی از ارائه قابلیت های جدید نظیر GPU Turbo برای گجت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود خبر داده که قدرت گرافیگی و مصرف انرژی را متحول خواهد کرد.

سری میت ۱۰ نخستین مدل‌هایی هستند که به لطف GPU Turbo از قدرت گرافیکی تا ۶۰ درصد بیشتر و در عین حال ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتر برخوردار خواهند شد. این قابلیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که هفته گذشته و همزمان با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رونمایی از آنر پلی معرفی شد تا دو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هفته دیگر به میت ۱۰ راه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیدا می کند.تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیاز آنجایی که اغلب موبایل های هواوی از چیپست های اختصاصی کایرین بهره می برند، این کمپانی در ارائه بروزرسانی برای بهینه سازی عملکرد سخت افزار کار دشواری پیش رو ندارد.

بر اساس جدول زمانی این کمپانی اسمارت فون های زیر در تاریخ های معین به قابلیت GPU Turbo مجهز خواهند شد:

  • ژوئن: میت ۱۰، آنر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وی ۱۰
  • جولای: سری پی ۲۰، میت RS پورشه دیزاین، نوا ۲ اس، آنر ۱۰، مدیاپد ام ۵
  • آگوست: نوا ۳ ای، انجوی ۸ پلاس، انجوی ۷ اس، مایمانگ ۶، آنر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۹ لایت، آنر پلی ۷ اکس
  • سپتامبر: سری میت ۹
  • اکتبر: سری پی ۱۰، آنر ۹، آنر وی ۹
  • نوامبر: دستگاه های دیگری که در بالا ذکر نشده اند

میت ۱۰ علاوه بر افزایش قدرت گرافیکی و صرفه جویی بیشتر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در مصرف انرژی قرار است تا اوایل تیرماه به قابلیت پردازش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ابری و ثبت تصاویر آهسته با نرخ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۹۶۰ فریم بر ثانیه نیز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مجهز شود. انتظار می رود بسیاری از کمپانی های کمتر شناخته شده چینی در جریان برگزاری CES Asia از موبایل های جدید خود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone