تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35238.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ابر جنگی ارتش از قطع اینترنت روسیه در شرایط بحرانی جلوگیری می کند

ارتش روسیه در حال توسعه شبکه اینترانت داخلی است که با استفاده از سخت افزار و نرم افزار بومی و هزینه ای بالغ بر ۶ میلیون دلار پیاده سازی خواهد شد. طرح اصلی این شبکه ...

ارتش روسیه در حال توسعه شبکه اینترانت داخلی است که با استفاده از سخت افزار و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - نرم افزار بومی و هزینه ای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - بالغ بر ۶ میلیون دلار پیاده سازی خواهد شد.

طرح اصلی این شبکه که ابر جنگی نام دارد بر دیتاسنترهای متعدد استوار است و نخستین مرکز آن نیز در کریمه تاسیس شده است. شایعات بسیاری مبنی بر تقابل های سایبری بین روسیه و اوکراین در این ناحیه به گوش می رسد و تاسیس چنین مراکزی می تواند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - تا حد زیادی روس ها را از حملات سایبری طرف مقابل مصون کند.

به گفته «هرمان کلیمنکو» مشاور فناوری اطلاعات پوتین، ابر جنگی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - به شبکه داخلی عظیم نظامی روسیه موسوم به CTS متصل شده و در خلال هرگونه منازعه ای به صورت کلی از اینترنت جدا شده و بدون مشکل به سرویس دهی ادامه خواهد داد. وی پیاده سازی این طرح طی دو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - سال آتی را نخستین قدم در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - مسیر نوسازی فناوری کشورش می داند.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندرانتا کنون بسیاری از ابزارهای مورد استفاده روسیه در صنایع نظامی خارجی بوده اند و حالا به نظر می رسد که این روند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - در حال تغییر است. «سم بندت»، از محققان CNA و تحلیلگر مسائل روسیه در انجمن سیاست خارجی آمریکا در این باره می گوید:

روسیه در حال سرمایه گذاری سنگین برای توسعه فناوری های نظامی پیشرفته به ویژه در بخش سخت افزار و نرم افزار است. استفاده از ابزارهای داخلی از احتمال نفوذ و اختلال کشورهای دیگر در این دیتاسنترها تا حد زیادی می کاهد.

با این حال برخی توسعه ابر جنگی را پوششی برای نظارت بر جریان داده، کنترل اطلاعات در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - حوزه داخل و راه اندازی عملیات سایبری ناشناس مخرب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - علیه کشورهای دیگر دانسته و تاکید می کنند در صورتی که یک کشور از بک آپ مطمئن برای اتصال با ارگان های حیاتی کشور برخوردار باشد، با اطمینان خاطر بیشتری می تواند اهداف مورد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - نظر را در اینترنت مورد حمله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تنکابن استان مازندران - قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone