تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35233.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

به‌روزرسانی Android Messages با طراحی متریال جدید منتشر شد

اپلیکیشن Android Messages، پیام‌رسان RCS پیش‌فرض اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که از دیدگاه طراحی با استانداردهای جدید متریال دیزاین گوگل همگام شود. اخیرا اسکرین‌شات‌هایی منتشر شده که شکل و شمایل نهایی اپلیکیشن بعد ...

اپلیکیشن Android Messages، پیام‌رسان RCS پیش‌فرض اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که از دیدگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طراحی با استانداردهای جدید متریال دیزاین گوگل همگام شود. اخیرا اسکرین‌شات‌هایی منتشر شده که شکل و شمایل نهایی اپلیکیشن بعد از دریافت این آپدیت را به نمایش می‌گذارند.

در نسخه جدید Android Messages علاوه بر تغییرات ظاهری قابلیت‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدیدی مثل امکان جستجوی تصاویر گیف و فیلترهای جستجو را هم شاهد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هستید. اما مهم‌ترین تغییر، بدون شک متحول شدن رابط کاربری اپلیکیشن بوده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گوگل در طراحی جدید حاشیه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آبی رنگ رابط کاربری Messages را کنار گذاشته و بیشتر روی یک رابط - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سفید رنگ، ساده و مینیمالیست متمرکز شده. این اقدام موجب شده که در عین کار در محیطی خلوت و عاری از آیتم‌های در هم ریخته بتوانید ساده‌تر از گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

فیلترهای جستجوی جدید هم به شما کمک می‌کنند تا به محتوای مد نظرتان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - (که می‌توانند لینک‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و عکس و ویدیو باشند) راحت‌تر دسترسی داشته و جستجوی ساده‌تری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میان آن‌ها انجام بدهید. جستجوگر بومی تصاویر گیف هم به شما کمک می‌کند که هنگام پیام‌رسانی بتوانید احساسات‌تان را به نحو بهتر و ملموس‌تری به طرف مقابل انتقال بدهید.

همچنین در این نسخه گزارش کردن پیام‌های اسپم ارتقاء یافته و حالا می‌توانید با دو بار ضربه روی یک استیکر، آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان در Android Messages اضافه کنید. نسخه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید اپلیکیشن هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده که می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که ممکن است نسخه 3.3 اپلیکیشن هنوز برایتان در دسترس نباشد. در این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صورت توصیه می‌کنیم که فایل apk اپ جدید را مستقیما از این لینک دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone