تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42400.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره می برد

نمایشگاه IFA امسال علاوه بر معرفی تلفن های هوشمند و سخت افزارهای رایانه ای، محلی برای رونمایی از تازه ترین دستاوردهای کمپانی های بزرگ در زمینه لوازم خانگی نیز بود که سامسونگ هم به عنوان ...

نمایشگاه IFA امسال علاوه بر معرفی تلفن های هوشمند و سخت افزارهای رایانه ای، محلی برای رونمایی از تازه ترین دستاوردهای کمپانی های بزرگ در زمینه لوازم خانگی نیز بود که سامسونگ هم به عنوان یکی از همین شرکت ها، ماشین لباسشویی جدیدی را معرفی کرده که به ادعای سازنده از هوش مصنوعی بهره می برد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ماشین لباسشویی «WW8800M» که از فناوری «QuickDrive» سامسونگ با توانایی شست و شوی کامل لباس ها در 39 دقیقه، و همچنین قابلیت «AddWash» برای اضافه کردن لباس ها در هنگام شست و شو بهره می برد، به قابلیت های ارتباطی نیز مجهز شده و می تواند با اپلیکیشنی تحت عنوان «Q-rator» همگام سازی شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نرم افزار مورد اشاره به امکاناتی مانند تغییر دمای آب، تعداد چرخش های محفظه شست و شو یا انتخاب از میان تنظیمات پیش فرض مجهز شده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به کاربر اجازه می دهد ماشین لباسشویی خود را از راه دور کنترل کند.

نرم افزار Q-rator با دریافت نوع لباس ها، برنامه شست و شوی بهینه را پیشنهاد می‌کند

اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مهمترین تفاوت این اپلیکیشن با سایر نرم افزارهای موجود، پیشنهاد برنامه های شست و شو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - (با توجه به لباس های تعریف شده توسط کاربر) بوده که در واقع تعریف «هوش مصنوعی» را توجیه می کند. Q-rator - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچنین مالک را از ایرادات فنی احتمالی نیز آگاه کرده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زمان سرویس ماشین لباسشویی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را پیش از خرابی اعلام می کند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، WW8800M از پلتفرم اینترنت اشیای سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد که احتمالاً در آینده اخبار بیشتری از همگام سازی آن با دستیار صوتی هوشمند بیکسبی منتشر خواهد شد.

گفتنی است شرکت سازنده قیمت و تاریخ دقیق عرضه ماشین لباسشویی مورد بحث را تعیین نکرده اما بر اساس گزارش برخی از منابع، محصول جدید در حدود 1600 یورو قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone