تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13231.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

حملات گسترده هکرها به ابر آروان؛ شب سخت برای ابر سوارها

دقایق ابتدایی بامداد امروز ابر آروان خبر از حملات گسترده هکرها در زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک داد؛ حمله‌ای که موجب شد تیم ابر آروان از شب گذشته تا امروز با حضور در محل ...

دقایق ابتدایی بامداد امروز ابر آروان خبر از حملات گسترده هکرها در زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک داد؛ حمله‌ای که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - موجب شد تیم ابر آروان از شب گذشته تا امروز با حضور در محل دیتاسنتر به رفع - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - این مشکل اقدام کنند و تا لحظه نگارش این خبر همچنان با آن درگیر هستند. مدیران ابر آروان تاکید می‌کنند در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - جریان این حمله‌ها نشت اطلاعاتی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - رخ نداده است.

«پویا پیرحسینلو» مدیرعامل ابر آروان در توییتی از جزییات حمله هکرها به زیرساخت این شرکت پرده برداشت. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - این حملات باعث شد که بسیاری از کسب و کارها که از ابر آروان سرویس می‌گرفتند نیز با اختلال در سرویس دهی مواجه شوند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران

پیرحسینلو در ساعت ۱۲.۲۰ بامداد در توییتی اعلام کرد «به دلیل حملات گسترده هکرها روی زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک و برای جلوگیری از آسیب به دیتای مشتریان، موقت تمام دسترسی‌ها به این دیتاسنتر قطع شده است.» او به کاربران اطمینان خاطر داد که تیم او «با تمام توان در محل دیتاسنتر در حال بررسی و رفع - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - مشکل» هستند.

او از کاربران خواست تا پلن‌های Disaster Recovery خود را فعال کنند. ساعاتی بعد پیرحسینلو اعلام کرد «حملات با هدف تخریب و حذف اطلاعات انجام شده و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - نشت اطلاعات مشتریان اتفاق نیفتاده است.» همزمانی این حمله با  انتشار گزارش ابر آروان نیز از موارد دیگری است که در این میان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - جالب توجه است.

پیرحسینلو اختلالات چند روز گذشته در زیر ساخت IaaS را نیز مرتبط - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - با همین حملات دانست. او در توییت دیگری تاکید کرد که سرویس‌های CDN و DNS دارای شبکه مستقل هستند و تحت تاثیر این رخداد قرار نگرفته‌اند. مدیرعامل ابر آروان در ساعات آغازین صبح امروز (ساعت ۶ صبح) اعلام کرد که «۹۰ درصد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - از اطلاعات سرورهای ابری به کمک نسخه‌های پشتیبان بازیابی شده و فرایند احیای کلاستر ادامه دارد.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران

ابر آروان به مشتریان خود در کانال‌های ارتباطی اعلام کرده که برای دریافت اطلاعات و پیگیری در لحظه،از این لینک دیدن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - کنند تا وضعیت سرویس‌ها را مشاهده کنند. در زمان نوشتن این خبر، مشاهده این لینک، نشان می‌دهد که مشکل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - به طور کامل حل نشده و هنوز مشکلات فنی برای سرویس‌ها وجود دارد. برای مثال سرویس PaaS آروان در لحظه انتشار خبر با مشکل روبه‌روست.

حملاتی که برای ابر آروان در ساعات اخیر رخ داده موجب شکایت برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده و این شرکت وعده داده که به تمام شکایات رسیدگی خواهد کرد. این شرکت وعده داده مبالغی که در این مدت نیز از مشتریان کسر شده به آنها بازگردانده خواهد شد. از آنجایی که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - ابر آروان معمولا گزارش‌های شفافی در مورد حملاتی که به آنها می‌شود منتشر می‌کند، انتظار می‌رود گزارش دقیق‌تری از جزییات این حمله را در آینده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شهسوار استان مازندران - نزدیک منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر تعمیرچی روستای کرات شهسوار هم کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای کرات شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone