تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13230.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان را روانه بازار کرد

با شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان در کشورهای مختلف، تقاضا برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها افزایش پیدا کرد. حالا ایسوس برای پاسخگویی به نیاز کاربران، سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان به نام ZenBook 13 OLED را عرضه ...

با شیوع ویروس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرونا و دورکاری کارکنان در کشورهای مختلف، تقاضا برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها افزایش پیدا کرد. حالا ایسوس برای پاسخگویی به نیاز کاربران، سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان به نام ZenBook 13 OLED را عرضه کرده است.

این لپ‌تاپ با مدل UX325، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - تنها - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۱.۱۱ کیلوگرم وزن دارد و ضخامتش به ۱۳.۹ میلی‌متر می‌رسد. با باز کردن این محصول، یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی در برابر کاربر قرار می‌گیرد. نسبت نمایشگر به بدنه این لپ‌تاپ ذن‌بوک به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - لطف حاشیه‌های ۲.۹ میلی‌متری، برابر ۸۸ درصد است.

پنل OLED مورد استفاده در این لپ‌تاپ ایسوس روشنایی برابر ۴۰۰ نیت دارد و بطور ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌دهد. علاوه بر این، با دریافت تاییدیه «TÜV Rheinland» برای میزان انتشار کم نور آبی، مشکل زیادی برای چشمان کاربران ایجاد نمی‌کند. ایسوس همچنین از زمان پاسخگویی فوق‌العاده بالای این نمایشگر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - خبر داده است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان

لپ‌تاپ ZenBook 13 OLED با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل Core i5 و Core i7 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که از گرافیک Iris X بهره می‌برند. امکان سفارش این محصول - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

برای ارتباط بی‌سیم به بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای ۶ دسترسی دارید و در صورتی که خواهان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتصال دستگاه‌های جانبی به این لپ‌تاپ باشید، ایسوس پورت‌های زیادی برای شما درنظر گرفته. این لپ‌تاپ از دو پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB 3.2 Type-A و درگاه کارت حافظه بهره می‌برد.

در کیبورد این لپ‌تاپ بخش جداگانه‌ای برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - اعداد وجود ندارد، با این حال از تاچ‌پد آن می‌توان به عنوان نام پد استفاده کرد. این محصول همچنین دارای وب‌کم اچ دی اینفرارد است که از Windows Hello پشتیبانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان

سیستم صوتی لپ‌تاپ ZenBook 13 OLED توسط شرکت هارمن کاردن تنظیم شده و همچنین از یک میکروفن با قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره می‌برد. طبق ادعای ایسوس، باتری ۶۷ وات ساعتی مورد استفاده در این محصول می‌تواند تا ۱۳ ساعت شارژدهی داشته باشد. ایسوس ذن‌بوک ۱۳ جدید با نمایشگر OLED، قیمت پایه‌ای برابر ۸۹۹.۹۹ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone