تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13225.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل و گوگل احتمالا به‌زودی برای محتوای ویکی‌پدیا هزینه پرداخت می‌کنند

بنیاد ویکی‌مدیا در حال ایجاد یک سرویس جدید پولی برای محتوای ویکی‌پدیا برای غول‌های فناوری است که در ادامه سال جاری میلادی راه‌اندازی می‌شود. این سرویس پولی که «ویکی‌مدیا اینترپرایز» نام دارد، روی نحوه عملکرد ...

بنیاد ویکی‌مدیا در حال ایجاد یک سرویس جدید پولی برای محتوای ویکی‌پدیا برای غول‌های فناوری است که در ادامه سال جاری میلادی راه‌اندازی می‌شود. این سرویس پولی که «ویکی‌مدیا اینترپرایز» نام دارد، روی نحوه عملکرد این وب‌سایت تاثیری ندارد.

این سرویس گزینه‌های جدیدی برای غول‌های فناوری که از محتوای ویکی‌پدیا استفاده می‌کنند مانند اپل، گوگل و فیسبوک قرار می‌دهد.

در حال حاضر نحوه عملکرد ویکی‌مدیا اینترپرایز نهایی نشده، اما انتظار می‌رود شاهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - نسخه پریمیوم API ویکی‌پدیا باشیم. مشتریان سازمانی با استفاده از این سرویس، سریعتر به داده‌ها دسترسی پیدا می‌کنند یا اطلاعات با فرمت موردنیازشان، در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر ارشد بنیاد ویکی‌مدیا، «لین بکر» کمپانی‌ها احتمالا هم اکنون در حال پرداخت هزینه به کارکنان برای پاکسازی داده‌ها در ویکی‌پدیا هستند و سرویس اینترپرایز چنین کاری را در منبع انجام می‌دهد. با این وجود، شرکت‌ها می‌توانند به استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - از API موجود بطور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - رایگان ادامه دهند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان

بسیاری از سرویس‌های اینترنتی غول‌پیکر به ویکی‌پدیا نیاز دارند و در هنگام جستجو درباره آن، این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - وب‌سایت یک باکس برای آن‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - ارائه می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم‌های وب در حال تلاش برای مقابله با اطلاعات نادرست هستند و ویکی‌پدیا تبدیل به منبعی برای راستی‌آزمایی داده‌ها شده است.

در حال حاضر برخی کمپانی‌ها به علت استفاده از سرویس‌های رایگان ویکی‌مدیا، به آن کمک مالی می‌کنند، با این حال تعدادی دیگر بدون اطلاع این بنیاد و با استفاده از سرویس‌هایش، دست به کارهای بزرگی می‌زنند.

ویکی‌مدیا روی این موضوع تاکید دارد که سرویس اینترپرایز، غول‌های فناوری را مجبور به پرداخت هزینه به این وب‌سایت نمی‌کند، با این حال می‌تواند مشکلات خاص آن‌ها را برطرف کند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - یکی از سرویس‌های احتمالی نسخه اینترپرایز می‌تواند نمایش قابل اطمینان‌ترین داده‌ها بجای جدیدترین آن‌ها باشد.

تیم ویکی‌مدیا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - اینترپرایز اعلام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده که واقعیت‌های تجاری را با ماموریتش برای دسترسی رایگان به دانش، تعدیل می‌کند. بنابراین شاید از ماه‌های آینده شاهد امضای قرارداد میان این بنیاد و غول‌های فناوری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - مانند اپل و گوگل باشیم، هرچند هنوز خبری مبنی بر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر لاهیجان استان گیلان - مذاکره میان آن‌ها منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone