تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13218.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تخفیفان در آستانه ورود به سال نو، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

تخفیفان در آستانه ورود به سال جدید با تغییر لوگوی اصلی خود و تغییر لوگوی بخش «پول تو» که به عنوان سرویس Cash Back تخفیفان راه‌اندازی شده، قصد دارد مسیر جدیدی را با سرویس‌های تازه ...

تخفیفان در آستانه ورود به سال جدید با تغییر لوگوی اصلی خود و تغییر لوگوی بخش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - «پول تو» که به عنوان سرویس Cash Back تخفیفان راه‌اندازی شده، قصد دارد مسیر جدیدی را با سرویس‌های تازه خود آغاز کند.

تخفیفان از قدیمی‌ترین استارتاپ‌های ایرانی است که در تابستان ۱۳۹۰ کار خود را به طور رسمی شروع کرد و سال آینده ده ساله می‌شود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - تخفیفان با نگاهی به بیزینس مدل سایت معروف Groupon راه‌اندازی شد و به عنوان اولین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - سایت خرید گروهی حساب می‌شود، مارکتی که در اوایل دهه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - نود بازیگران زیادی در خود داشت و امروزه کمتر اسامی از آن بازیگران برجای باقی مانده‌اند. این برند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - در راستای سال نوی جدید و نزدیک شدن به ده سالگی خود، تصمیم به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - تغییر لوگوی خود برای دومین بار در طول تاریخ فعالیت خود گرفته است.

سرویس تخفیفان در طول دوران فعالیت خود فراز و نشیب زیادی داشته و اخیرا طی ادغام با رقیب دیرینه خود یعنی «نت برگ» و راه‌اندازی سرویس جدیدی با نام «پول تو»، مسیر تازه‌ای را برای خود رقم زده است. این مسیر جدید نیازمند لوگوی جدیدی بوده تا نشان دهد که تخفیفان قصد «پوست اندازی» دارد و می‌خواهد در سال جدید، خدمات تازه‌ای به مشتریان ارائه دهد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان

اضافه شدن بخش‌های جدیدی مثل هتل و تورهای مسافرتی و همچنین کدهای تخفیف فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین از دیگر اقدامات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - تخفیفان طی یکی دو سال اخیر است که توانسته موجب گسترش و رشد شرکای تجاری این پلتفرم بشود.

تخفیفان با تجربه‌ای حاصل از تمام این سال‌ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - و امید به آینده و سالی بدون کرونا، از سرویس‌های جدید خودش رونمایی کرده است سرویس‌های مبتنی بر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و خریدهای روزانه حضوری، خدمات جدید تخفیفان هستند که با تمرکز بر خرید در لحظه و تخفیف در لحظه راه‌اندازی شده‌اند. پیش‌تر دانشور به دیجیاتو گفته بود سرویس‌های CashBack در سراسر دنیا رواج دارند اما در ایران تجربه‌های موفقی وجود نداشته است و آنها قصد ترویج این سرویس را در ایران دارند.

همکاری تخفیفان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی همچون رفاه نیز در اواخر سال از دیگر اقدامات این پلتفرم در سال ۹۹ بود. تخفیفان همکاری خود را با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار، جانبو، هایپر فامیلی، مایلی و یاران دریان نیز انجام داده و گفته که که در آینده‌ای بسیار نزدیک با سایر فروشگاه‌های معتبر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - کشور قابل نیز همکاری خواهد کرد.

تخفیفان قصد دارد خدمات خود را در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - سال جدید گسترش دهد و از پورتال جدید خود برای شرکای تجاری نیز به زودی رونمایی خواهد کرد. «نازنین دانشور» - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - مدیرعامل این پلتفرم پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو گفته بود که قصد جذب سرمایه جدیدی را دارد تا بتواند ایده‌های نوینی را در سال آینده در تخفیفان پیاده‌سازی کند. شما می‌توانید با دانشور و مسیری که تا امروز در اکوسیستم استارتاپی ایران طی کرده در این مطلب بیشتر آشنا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone