تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13227.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام مانع از ارسال پیام بزرگسالان به نوجوانانی می‌شود که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند

اینستاگرام برای افزایش امنیت نوجوانان از سیاست‌های جدیدی رونمایی کرده که طی آن، ارتباطات میان نوجوانان و بزرگسالان محدود می‌شود. این پلتفرم بزرگسالان را از ارسال پیام‌های دایرکت برای نوجوانی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند، ...

اینستاگرام برای افزایش امنیت نوجوانان از سیاست‌های جدیدی رونمایی کرده که طی آن، ارتباطات میان نوجوانان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - و بزرگسالان محدود می‌شود. این پلتفرم بزرگسالان را از ارسال پیام‌های دایرکت برای نوجوانی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند، منع خواهد کرد و البته گزینه‌های امنیتی در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - اختیار افراد قرار می‌دهد.

زمانی که بزرگسالان با رفتار مشکوک برای نوجوانان پیام دایرکت بفرستند، اینستاگرام امکان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - ریپورت یا بلاک کردن این فرد را فراهم می‌کند. این پلتفرم به نوجوانان گوشزد می‌کند که برای پاسخگویی به پیام‌ها احساس فشار نکنند و برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - اشتراک‌گذاری اطلاعات، تصاویر و ویدیوها با افرادی که نمی‌شناسند، محتاط باشند.

زمانی که اینستاگرام رفتارهای مشکوک کاربران بزرگسال را شناسایی کند، چنین موضوعی را به نوجوانان اطلاع می‌دهد. این شبکه اجتماعی جزئیات نحوه عملکرد این سیستم را منتشر نکرده، اما گفته برخی رفتارهای مشکوک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - مانند ارسال حجم بالایی درخواست پیام به افراد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - زیر ۱۸ سال شناسایی می‌شوند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران

این ویژگی جدید از ماه جاری میلادی در برخی کشورها ارائه می‌شود و در آینده نزدیک در سطح جهانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته هنوز نمی‌دانیم ابتدا کاربران کدام کشورها به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

اینستاگرام از توسعه یک هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی جدید خبر داده که سعی می‌کند در هنگام ثبت نام در این پلتفرم، سن کاربر را تشخیص دهد. طبق قوانین اینستاگرام، زمانی که کاربری بخواهد در این شبکه اجتماعی ثبت نام کند، باید حداقل ۱۳ سالش باشد، با این حال بسیاری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - از افراد درباره سن خود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران - دروغ می‌گویند. در همین راستا این پلتفرم می‌خواهد از چنین موضوعی جلوگیری کند، البته درباره چنین موضوعی جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر شیرگاه استان مازندران

کاربران نوجوانی که به تازگی به این شبکه اجتماعی بپیوندند، به انتخاب حساب خصوصی (Private) تشویق می‌شوند. در صورتی که چنین افرادی تصمیم به ایجاد یک حساب عمومی بگیرند، پس از مدتی این پلتفرم با ارسال یک نوتیفیکیشن مزایای حساب خصوصی را به آن‌ها گوشزد می‌کند و همچنین به آن‌ها می‌گوید که تنظیمات امنیتی حساب خود را بررسی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone