تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30228.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون E8 پایونیر با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

پایونیر قصد دارد در نمایشگاه CES 2019 از یک هدفون بی سیم جدید رونمایی کند. این ایرفون های ورزشی E8 نام خواهند داشت و قرار است اواسط بهمن ماه در سه رنگ زرد، طوسی و ...

پایونیر قصد دارد در نمایشگاه CES 2019 از یک هدفون بی سیم جدید رونمایی کند. این ایرفون های ورزشی E8 نام خواهند داشت و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - قرار است اواسط بهمن ماه در سه رنگ زرد، طوسی و صورتی عرضه شوند. گزارش شده که کاربران می‌توانند ایرفون E8 پایونیر با قیمتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - حدود ۱۵۰ دلار خریداری کنند.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که هدفون های جدید شرکت پایونیر با ایرفون SoundSport Free شرکت Bose شباهت های زیادی داشته باشند اما تفاوت این دو مدل این است که E8 عمر باتری پایین‌تری دارد و کاربر تنها می‌تواند به مدت سه ساعت از آن استفاده نماید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان

از مشخصات کلیدی آن می‌توان به باله‌‌ی تعبیه شده برای آن اشاره کرد که ایرباد را در گوش قفل می‌کند و کاربران می‌تواند بدون نگرانی از افتادن ایرفون خود به ورزش بپردازد.

علاوه بر این درایو‌ر های ۶ میلیمتری و کودک AAC - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - این ایرفون در نظر گرفته شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - و کاربر می‌تواند با استفاده از جعبه شارژ مخصوص، E8 دو مرتبه شارژ نماید. بدین ترتیب عمر باتری این ایرفون ۳ برابر شده و  به ۹ ساعت می‌رسد.

ضمن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - اینکه ایرفون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - E8 پایونیر موفق شده لیسانس IPX5 برای مقاومت در برابر آب را بدست آورد و قابلیت کنترل صوتی مخصوصی برای این ایرفون در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند بدون استفاده از گوشی یا گجت، آهنگ یا سطح صدا را تنظیم کرده و یا دستوراتی را اجرا نماید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان

همچنین می‌توان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - این ایرفون را با سیستم عامل اندروید یا اپلیکیشن اعلانات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - مخصوص پایونیر سازگار می‌شود و ایمیل ها یا خبر های مورد نظر کاربر را برایش بخواند. همانطور که گفته شده، پایونیر قرار است ایرفون E8 خود را در نمایشگاه CES رونمایی کند و بازدیدکنندگان قادر خواهند بود این گجت را تست نمایند تا در صورت نیاز بتوانند آن را پیش خرید کنند.

 

تماشا کنید: گوگل با برنامه VR Expeditions Pioneer، اندرویدی ها را به گردش علمی می برد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone