تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16907.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

«دویچه تلکام» موفق به آزمایش آنتن موبایل در استراتوسفر زمین شد

اپراتور آلمانی «دویچه تلکام» موفق به آزمایش یک ایستگاه پایه هوایی در استراتوسفر زمین شده که می‌تواند باعث پوشش تلفن همراه در مناطق دورافتاده شود. این گروه مخابراتی آلمانی و شریک آن، استارتاپ بریتانیایی «Stratospheric ...

اپراتور آلمانی «دویچه تلکام» موفق به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - آزمایش یک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - ایستگاه پایه هوایی در استراتوسفر زمین شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - که می‌تواند باعث پوشش تلفن همراه در مناطق دورافتاده شود.

این گروه مخابراتی آلمانی و شریک آن، استارتاپ بریتانیایی «Stratospheric Platforms» به این موضوع اشاره کرده‌اند که یک هواپیما با قابلیت کنترل از راه دور در ارتفاع ۱۴ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - هزار متری با یک آنتن توانسته به شبکه 4G‌ زمینی متصل شود.

این ایستگاه پایه هوابرد که می‌تواند مساحتی تا ۱۴۰ کیلومتر را پوشش دهد، موفق به مدیریت تماس‌های صوتی تصویری، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - دانلود اطلاعات و وبگردی توسط یک گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - روی زمین در طی این آزمایش شده است. مدیرعامل دویچه تلکام، «تیم هوتگز» اعلام کرده تا زمانی که همه افراد به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - این شبکه متصل نشوند، دست از کار نمی‌کشد:

«یک شبکه استراتوسفری می‌تواند به دسترسی به مناطق دورافتاده کمک کند.»

میزبانی ایستگاه‌های پایه در استراتوسفر نوید واکنش سریع را می‌دهد که نسل آینده شبکه‌ها یعنی 5G برای پشتیبانی از وسایلی مانند ماشین‌های خودران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - به آن نیاز خواهند داشت. در حالی که آنتن‌های هوایی سرعت و هزینه کمتری نسبت به ماهواره‌ها دارند، نگهداری آن‌ها در چنین ارتفاعی بالایی یک چالش طراحی است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

آلفابت در پروژه «Loon» از بالون‌ها استفاده می‌کند که دارای شبکه‌های بی‌سیم هستند و فیسبوک نیز به دنبال ارائه اینترنت هوایی توسط پهپادهای اینترنتی که قدرت خود را از خورشید تامین می‌کنند، بود که البته پس از دو سال آن را متوقف کرد.

دویچه تلکام در این پرواز آزمایشی از هواپیمای «H3Grob 520» استفاده کرد، چرا که استارتاپ Stratospheric Platforms همچنان در حال توسعه هواپیمای بدون سرنشین خود است. این استارتاپ بریتانیایی اعلام کرده که پهنای بال این هواپیما به ۶۰ متر می‌رسد که تفاوتی با بوئینگ ۷۴۷ ندارد، با این حال وزن آن تنها به ۳.۵ تن می‌رسد و می‌تواند تا ۹ روز در ارتفاع باقی بماند.

این هواپیما از سیستم پیل سوختی هیدروژنی استفاده می‌کند تا آلودگی تولید نکند. این سیستم در مقایسه با سلول‌های خورشیدی انرژی بیشتری تولید می‌کند. این هواپیما یک آنتن ۱۴۰ کیلوگرمی را حمل می‌کند که قادر به انجام کار ۲۰۰ برج زمینی خواهد بود. اولین پرواز آزمایشی این پلتفرم در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد و انتظار می‌رود در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - سال ۲۰۲۴ عملیاتی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone