تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35296.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آنتوتو لیست بهترین موبایل های اندرویدی را منتشر کرد

پایگاه بنچمارک آنتوتو لیست ماهیانه خود از موبایل های با بهترین کارایی را منتشر کرده که در آن نام هایی جدید مثل ویوو نکس و می ۸ به چشم می خورند. همانطور که انتظار می ...

پایگاه بنچمارک آنتوتو لیست ماهیانه خود از موبایل های با بهترین کارایی را منتشر کرده که در آن نام هایی جدید مثل ویوو نکس و می ۸ به چشم می خورند.

همانطور که انتظار می رفت رتبه های اول به موبایل های بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ اختصاص دارد، با این حال از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - آنجایی که این اسمارت فون ها از طراحی، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - محدودیت دمایی و نسخه های مختلف اندروید بهره می برند، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - امتیاز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - کلی آنها با هم متفاوت است.

جایگاه نخست این لیست مثل دوره های گذشته به موبایل شیائومی «بلک شارک» با امتیاز ۲۸۷۷۵۹ اختصاص دارد و در رده دوم نیز  ویوو «نکس» با امتیاز ۲۸۴۲۲۷ و اختلافی اندک قرار دارد. دیگر اسمارت فون چینی یعنی وان پلاس ۶ هم به لطف امتیاز قابل توجه ۲۸۲۲۷۵ جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستاندر رده های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - بعدی نیز به ترتیب شیائومی می ۸، اسمارتیزان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - Nut R1، گلکسی اس ۹ پلاس، می میکس ۲ اس، گلکسی اس ۹، اکسپریا XZ2 و نوبیا رد مجیک قرار گرفته اند.

نکته جالب توجه این است که نوبیا رد مجیک تنها موبایل بهره مند از اسنپدراگون ۸۳۵ است که با کارایی قابل توجه توانسته در میان غول های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ جایگاهی را برای خود دست و پا کند. از سوی دیگر این لیست تنها شامل آندسته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - از موبایل های است که بر پایه اسنپدراگون توسعه پیدا کرده اند و آنتوتو مدل های اگزینوسی را در نظر نگرفته است.

تمامی تست ها بر اساس آنتوتو ۷ صورت گرفته و امتیاز نهایی حاصل میانگین تست های صورت گرفته است، برای مثال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آزادشهر استان گلستان - امتیاز میانگین می ۸ برابر ۲۷۳۲۲۱ است اما بالاترین امتیاز آن ۳۰۰۰۰۰ بوده است.

این لیست تنها شامل ماه ژوئن بوده و در آن موبایل هایی بررسی شده اند که داده های مربوط به حداقل ۱۰۰۰ دستگاه از آنها در دسترس بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone