تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35306.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پادشاهان تنیس در بازی I’m Ping Pong King؛ از بچه‌های محله تا قهرمان جهان

وقتی برای اولین بار I'm Ping Pong King را در هفت سنگ ماه پیش معرفی می‌کردیم، با وجود ویژگی‌های جذاب باز انتظار نداشتیم بازی بتواند بین عناوینی ورزشی معروف اندروید نامی برای خودش دست و پا ...

وقتی برای اولین بار I'm Ping Pong King را در هفت سنگ ماه پیش معرفی می‌کردیم، با وجود ویژگی‌های جذاب باز انتظار نداشتیم بازی بتواند بین عناوینی ورزشی معروف اندروید نامی برای خودش دست و پا کند. اما لیست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - «فراگیرترین ترندهای ورزشی» (Trend Sport Games) گوگل پلی نشان داده که کاربران هر روز به دنبال تجربه‌های جدید هستند.

I'm Ping Pong King به تازگی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - توانسته به رتبه یک این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - لیست راه پیدا کند و به ترند نخست بازی‌های ورزشی موبایل تبدیل شود. به همین بهانه نیز تصمیم گرفتیم معرفی جداگانه‌ای را به ساخته استودیوی Orangenose اختصاص دهیم تا اگر تاکنون موفق به تجربه‌اش نشده‌اید، حالا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - نسبت به دانلودش اقدام کنید.

بازی گیم پلی ساده‌ای دارد، تنها کاری که باید انجام دهید کلیک روی دکمه‌های بازی است؛ اگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - رقیب توپ را به سمت چپ زمین شما فرستاد، Hit L را فشار دهید و در صورتی که توپ به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - قسمت راست میز رفت روی Hit R ضربه بزنید. در این بین اگر جهت اشتباه را انتخاب کرده یا زود و دیر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - روی دکمه‌ها کلیک کنید، یک امتیاز از دست می‌دهید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

رقیبان‌تان در  I'm Ping Pong King از نزدیکان‌‌ آغاز شده و در نهایت به قهرمانان دنیا می‌رسد. ابتدا با شخصیت‌هایی مثل برادر کوچک‌تر و مادربزرگ مسابقه داده و در نهایت به بهترین‌های کشورهای مختلف می‌رسید. طبیعتا هر چه بیشتر پیش می‌روید نیز بازی به کمک دو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویژگی سخت‌تر می‌شود؛ تعداد توپ‌هایی که باید دفاع کنید و افزایش سرعت ضربه‌های رقیب.

متاسفانه بازی فعلا بخش چند نفره ندارد و تنها می‌توانید با هوش مصنوعی مسابقه دهید. بازی دقیقا از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - همین بخش هم ضربه خورده است. I'm Ping Pong King عنوانی ساده بوده و همین ساده‌سازی‌ها هم باعث شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا ساخته Orangenose جذاب باشد. با این وجود کمبود محتویات هر از چندگاهی بازی را خسته‌کننده می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

با توجه به موفقیت‌های بازی و همچنین آپدیت‌هایی که توسعه‌دهنده در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - مدت منتشر کرده، می‌توانیم انتظار حالت‌های گیم پلی بیشتری را در آینده داشته باشیم. البته I'm Ping Pong King همین الان نیز به اندازه‌ای محتویات دارد تا حداقل برای ساعاتی، بازیکن را به ضیافتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران - متفاوت از پینگ پونگ دعوت کند.

I'm Ping Pong King عنوانی نیست که ساعت‌ها تجربه‌اش کنید. بازی همانند بازی‌های کچ اپ، از آن دسته عناوینی است که سعی دارد در مواقع بی‌حوصلگی سرگرم‌تان کند. به لطف یک گرافیک ساده، انیمیشن‌های جالب شخصیت‌ها و گیم پلی جذاب هم توانسته به هدفش برسد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر فریدون کنار استان مازندران

I'm Ping Pong King :)

سازنده: Chien Ming Liang قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 243.8 / 40 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone