تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32906.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای چینی ها اپلیکیشن خبری دستکاری شده نیز می سازد

تنها چند ساعت پس از افشای همکاری شرکت گوگل با دولت چین برای تولید موتور جستجوی دستکاری شده، حال خبر می رسد که این شرکت احتمالاً در حال توسعه یک اپلیکیشن خبری برای این کشور ...

تنها چند ساعت پس از افشای همکاری شرکت گوگل با دولت چین برای تولید موتور جستجوی دستکاری شده، حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - خبر می رسد که این شرکت احتمالاً در حال توسعه یک اپلیکیشن خبری برای این کشور با محتواهای دستکاری شده است.

طبق اخبار جدید گوگل قصد دارد یک اپلیکیشن خبرخوان اختصاصی را مطابق با سیاست های دولت چین برای این کشور توسعه دهد تا بتواند از این طریق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - محدودیت های دولت مذکور برای سرویس هایش را برطرف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - نماید.

گفته شده برای این کار کمپانی اهل ماینتین ویوو در حال شبیه سازی اپلیکیشن محبوب «Toutiao» است تا بهتر بتواند جایگاه خود را در میان کاربران ۷۵۰ میلیونی سرزمین شرقی باز کند. به مانند Toutiao، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - اپلیکیشن خبری گوگل نیز از هوش مصنوعی و الگوریتم های منطقی به جای ویراستاران انسانی برای ارائه اخبار مرتبط استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - البته محدودیت های دولتی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر اپلیکیشن های خبری متعددی از جمله Toutiao، به خاطر عدم رعایت قوانین سانسور چینی ها دچار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - مشکلات عدیده ای در این کشور شده اند.

طبق ادعای وبسایت Information، قرار است اپلیکیشن خبری گوگل زودتر از موتور جتسجوی چینی این شرکت در دسترس قرار بگیرد. البته این در صورتی است که جنگ تجاری میان آمریکا و چین بیش از این بالا نگیرد، در غیر این صورت همکاری گوگل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - با برنامه های محدودسازی اینترنت در چین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - می تواند برای این شرکت در خاک آمریکا مشکل آفرین باشد. از آن طرف نیز ممکن است شرایط برای فعالیت یک شرکت آمریکایی در چین بیش از پیش دشوار شود.

گوگل در مقابل خبر جدید نیز همانند قبل تنها به ارائه یک بیانیه کوتاه و اعلام محرمانه بودن برنامه های آینده شرکت در دیگر کشورها بسنده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ابده نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
آخیییی! واقعا باید بگم که خدمات شرکت تعمیرچی از تعریف خارجه! یخچال‌مون بعد از تعمیر دقیقا مثل یخچالی شده که الان شبیه نمیشه به یخچالی که قبلا داشتیم! خیلی خوشحالم که یه شرکت خوب پیدا کردیم که به رضایت مشتری خیلی اهمیت میده و خدمات باارزشی انجام میده. تشکر فراوان از شرکت تعمیرچی و همچنین تشکر خاص از تکنسین عزیزی که یخچال مون رو تعمیر کردند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone