تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10117.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ویژگی Communities را در رقابت با گروه‌های فیسبوک معرفی کرد

توییتر قابلیت جدید «Communities» را با هدف فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر کاربران درباره موضوعات مختلف و در رقابت با گروه‌های فیسبوک معرفی کرد. این ویژگی در حال حاضر تنها در دسترس تعداد محدودی ...

توییتر قابلیت جدید «Communities» را با هدف فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر کاربران درباره موضوعات مختلف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - و در رقابت با گروه‌های فیسبوک معرفی کرد. این ویژگی در حال حاضر تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران iOS و وب این پلتفرم قرار دارد ولی انتظار می‌رود به زودی برای کاربران اندروید نیز فعال شود.

توییتر با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد در حالی که به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - دنبال گسترش ویژگی Communities است، اما هنوز آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - را در دسترس همه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربران نیز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار نداده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان

ویژگی جدید توییتر در حال حاضر به شیوه ارسال دعوتنامه عمل می‌کند و کاربران می توانند آن را ایجاد و مدیریت کنند. همچنین سازندگان چنین فضاهایی می‌توانند تعداد نامحدودی از کاربران را به گروه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - خود دعوت کنند. کاربران به محض ورود به یک انجمن، ۵ دعوتنامه دریافت خواهند کرد و می‌توانند اعضای جدیدی را دعوت کنند. اعضای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - Community با استفاده از گزینه‌های این قابلیت می‌توانند توییت‌های خود را برای تمام فالوورها یا افرادی که عضو یک انجمن خاص هستند، به اشتراک بگذارند.

همچنین توییت‌های به اشتراک گذاشته شده در یک Community، در صفحه اصلی سایر اعضای گروه نیز نمایش داده خواهد شد. این توییت‌ها در پروفایل کاربران دیده نخواهند شد. البته انجمن‌های توییتر کاملا خصوصی نیستند و دیگران نیز می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند، اما فقط اعضا توانایی حضور در بحث‌ها را دارند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - البته انتظار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌رود توییتر در آینده قابلیت خصوصی‌سازی یک انجمن را نیز فراهم کند.

نکته مهم ویژگی جدید توییتر این است که در این جوامع ادمین باید محتوای مورد بحث را مدیریت کند. با توجه به اینکه تمام افراد می‌توانند توییت‌های یک انجمن را مشاهده کنند، امکان ثبت گزارش نیز برای آن‌ها وجود دارد. طبق راهنمای ارائه شده از سوی توییتر، در هر مرحله نیز کاربران می‌توانند یک انجمن را ترک کنند. ادمین‌ها نیز می‌توانند اعضای انجمن را به دلیل نقض هر یک از قوانین حذف کنند.

کاربران گوشی‌های iOS از طریق نوار ناوبری و کاربران نسخه وب از طریق نوار کنار صفحه می‌توانند به گزینه Communities یا همان انجمن‌ها دسترسی داشته باشند. هم اکنون تعداد انگشت‌شماری از انجمن‌ها مانند #DogTwitter و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - #SkinCareTwitter در دسترس کاربران قرار گرفته اما توییتر در نظر دارد طی هفته‌های آینده تعداد بیشتری از آن‌ها را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سیاهکل استان گیلان - ایجاد کند. به همین منظور علاقه‌مندان به راه‌اندازی یک انجمن می‌توانند در وب‌سایت توییتر درخواست خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone