تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13378.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی وارد حوزه جدیدی می‌شود: کمک به مزارع پرورش خوک با هوش مصنوعی

شرکت‌ها همواره به دنبال روش‌های جدیدی برای درآمدزایی هستند و به سراغ استفاده‌های متنوع از فناوری می‌روند. کمپانی‌ها با اینکار از تمرکز درآمدها در یک بخش جلوگیری می‌کنند و هواوی در این مسیر گام برمی‌دارد. ...

شرکت‌ها همواره به دنبال روش‌های جدیدی برای درآمدزایی هستند و به سراغ استفاده‌های متنوع از فناوری می‌روند. کمپانی‌ها با اینکار از تمرکز درآمدها در یک بخش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - جلوگیری می‌کنند و هواوی در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - این مسیر گام برمی‌دارد. در همین راستا این غول فناوری چینی می‌خواهد با هوش مصنوعی به مزارع پرورش خوک کمک کند.

هواوی می‌خواهد خارج از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - بازار گوشی‌های هوشمند، درآمدش را افزایش دهد و به همین دلیل طبق - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - گزارشی جدید، پروژه جدیدی برای کمک به مزارع خوک با استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - از هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده. این پروژه از سوی مدیر بخش کسب و کار بینایی ماشین آن به نام «دوان آیجون» اعلام شده است.

فناوری تشخیص چهره هواوی به صاحبان مزارع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - خوک اجازه می‌دهد که خوک‌ها را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - بطور جداگانه شناسایی کنند. علاوه بر این، فناوری‌های این کمپانی چینی ردیابی علائم حیاتی و موارد دیگری مانند وزن و رژیم غذایی را هم ممکن می‌کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران

سخنگوی هواوی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - اعلام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - کرده که با استفاده از فناوری می‌توان صنایع سنتی را احیا کرد:

«پرورش خوک نمونه دیگری از تلاش ما برای احیای صنایع سنتی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) محسوب می‌شود و می‌خواهیم در دوران 5G، ارزش بیشتری برای صنایع ایجاد کنیم.»

یکی از دلایل سرمایه‌گذاری هواوی روی بخش‌های متنوع و خارج از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - بازار گوشی‌های هوشمند، تحریم‌های ایالات متحده آمریکا است. فروش گوشی‌های این کمپانی چینی در سه ماهه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - پایانی ۲۰۲۰ با کاهش ۴۰ درصدی مواجه شد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - و انتظار می‌رود فروش موبایل‌های آن در سال ۲۰۲۱ هم کاهشی ۶۰ درصدی داشته باشد. این احتمال وجود دارد که هواوی در سال ۲۰۲۱ موفق به فروش ۷۰ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - میلیون گوشی شود.

هواوی با روش‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نوشهر استان مازندران - مختلف و تمرکز روی بخش‌های دیگر بازار می‌خواهد درآمدزایی کند. این غول فناوری چینی کسب و کارهای مختلفی را بررسی می‌کند و برای مثال در سال ۲۰۲۱ روی سرویس‌های ابری تمرکز می‌کند تا درآمدش را افزایش دهد و وابستگی کمتری به فروش گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone