تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35382.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی احتمال فیلترینگ اینستاگرام را تلاشی برای انحراف افکار عمومی می‌داند

بامداد امروز خبرگزاری فارس به نقل از معاون اول دادستان کل کشور گزارش داد که فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است. این در حالیست که وزیر ارتباطات صبح امروز این کار را تلاش ...

بامداد امروز خبرگزاری فارس به نقل از معاون اول دادستان کل کشور گزارش داد که فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است. این در حالیست که وزیر ارتباطات صبح امروز این کار را تلاش برخی رسانه‌ها برای انحراف افکار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عمومی از موضوع سوءاستفاده کنندگان ارزی اخیر دانسته است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

او نه تنها به همیشگی بوده تلاش برای فیلتر شدن سرویس‌های مختلف اشاره کرده، بلکه عنوان نموده که توییتر هم در صف انتظار برای رفع فیلتر قرار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد. آخرین اظهار نظر جهرمی در رابطه با رفع فیلتر توییتر به نهم خرداد ماه برمی‌گردد؛ زمانی که در جمع خبرنگاران گفت: «تصور می‌کنم نظر ۶ وزیر دولت و ۲ نماینده منتخب مجلس که برخاسته از آرای مردم هستند، محترم شمرده خواهد شد.»

در ابتدای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خرداد ماه، شش وزیر و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو نفر از نمایندگان مجلس که عضو «کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» هستند با ارسال نامه‌ای برای دادستان کل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در این کار گروه شدند؛ درخواستی که از سوی دادستان کل کشور رد شد.

«حجت الاسلام محمدجعفر منتظری» به سرعت در این باره - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اظهار نظر کرد و خبر داد که طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه وجهه قانونی ندارد: «توییتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

حالا باید دید از اینجا به بعد شرایط چگونه پیش خواهد رفت و آیا آخرین شبکه اجتماعی مسدود نشده در ایران مسدود خواهد شد یا خیر. همه این موارد در حالیست که وب‌سایت «Statista» تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام را ۲۴ میلیون برآورد کرده است؛ رقمی بیشتر از کاربران ژاپنی و انگلیسی در این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پلتفرم.

از طرفی باید به این نکته هم توجه داشت که فیلترشدن احتمالی اینستاگرام می‌تواند یک بار دیگر استفاده از فیلترشکن‌های بی‌هویت را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در میان مردمی که سال‌هاست به این شبکه‌های اجتماعی عادت کرده‌اند، تقویت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone