تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35380.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اولین تریلر از بازی 1:011 منتشر شد؛ ساخته جدید سازنده 41148 [تماشا کنید]

در روزهای پایانی سال 96 بود که «مهدی فنایی» اثر جدید خود با نام 1:011 را معرفی کرد، عنوانی ماجراجویی و با ته مایه‌های اکشن که با توجه به صحبت‌های سازنده «داستان دختری خسته از ...

در روزهای پایانی سال 96 بود که «مهدی فنایی» اثر جدید خود با نام 1:011 را معرفی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد، عنوانی ماجراجویی و با ته مایه‌های اکشن که با توجه به صحبت‌های سازنده «داستان دختری خسته از افراط‌گرایی‌های مردم» را روایت می‌کند. چند روز پیش فنایی در توییتر خود از یک رونمایی ویژه در روز چهارشنبه خبر داد و هماگونه که انتظار می‌رفت، این رونمایی به اولین تریلر از 1:011 مربوط می‌شود.

نخستین تریلر 1011 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر چند قسمت‌های زیادی از گیم‌ پلی را به نمایش نمی‌گذارد و همچنان این بخش کنجکاو برانگیز بازی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد اما با این حال رازهای بیشتری از داستان سازنده 41148 را فاش می‌کند. پیش از آنکه صحبتی از تریلر کنیم، بد نیست - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ابتدا نگاهی به آن بیاندازید.

با توجه به نوشته‌های درون تریلر، به نظر بازی پیرامون فرقه‌ای مذهبی می‌چرخد که شخصیت اصلی نیز در گذشته عضو آن بوده است. با این وجود در اثر اتفاقی، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - او اعتقاد خود به فرقه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را از دست می‌دهد. همچنین در بخشی از تریلر میله‌ای نمادگونه را می‌بینیم که به چشمان دختر داستان نزدیک می‌شود. این تصویر می‌تواند تئوری «کور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بودن نقش اصلی» را تا حدودی اثبات کند.

در کنار انتشار تریلر، مهدی فنایی در گفت و گو با دیجیاتو عنوان کرد که بازی تاخیر خورده و برخلاف تابستان، 1011 در پاییز امسال منتشر خواهد شد. 1:011 ابتدا برای اندروید عرضه می‌شود و توسعه‌دهنده برنامه دارد تا بازی را در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ادامه به iOS و ویندوز هم بیاورد. 41148 یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایرانی بود و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم 1:011 چه عملکردی از خود به جای می‌گذارد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone