تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16845.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو [تماشا کنید]

اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرده و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه دو مدل از آن‌ها، شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی، نگاه نزدیک و بررسی این محصولات هستیم. گوشی‌های سری آیفون ...

اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - کرده و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - با نزدیک شدن به تاریخ عرضه دو مدل از آن‌ها، شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی، نگاه نزدیک و بررسی این محصولات هستیم.

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ شامل چهار مدل می‌شوند که شباهت و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال تمام آن‌ها به لبه‌های تخت مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - می‌کنند، دارای چیپست سریعتر A14 Bionic هستند و همچنین برای محافظت از نمایشگر آن‌ها از «Ceramic Shield» استفاده شده است.

پیش فروش دو مدل از آن‌ها یعنی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از چندین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - روز پیش آغاز شده و حالا در اختیار برخی افراد قرار گرفته است. این گوشی‌های هوشمند به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ بی‌سیم «مگ سیف» اپل نیز پشتیبانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - می‌کنند. در بالای نمایشگر این محصولات شاهد قرارگیری یک برش تقریبا عریض همراه با سیستم فیس آیدی هستیم. در ویدیوی زیر بررسی آیفون ۱۲ را مشاهده می‌کنید.

تفاوت اصلی میان این دو برادر، مربوط به دوربین آن‌ها می‌شود. آیفون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۲ مانند آیفون ۱۱ به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که البته کیفیت بالاتری نسبت به گذشته دارد و نسخه پرو مانند مدل سال گذشته خود از دوربین اصلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - سه گانه بهره می‌برد. البته پرچمدار جدید اپل علاوه بر سه سنسور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - دوربین، به اسکنر LiDAR موجود در آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز مجهز شده که عملکرد آن را افزایش می‌دهد. در ویدیوی زیر دوربین آیفون ۱۲ پرو مورد بررسی قرار گرفته است.

اپل همراه با معرفی این گوشی‌های هوشمند خبر از حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها داد که باعث شده ابعاد جعبه کاهش پیدا کند. در حالی که اپل چنین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردستان استان اصفهان - اقدامی را در راستای کمک به حفظ محیط زیست اعلام کرد، برای چنین کاری باید پورت لایتنینگ را نیز از گوشی‌های خود حذف کند و آن‌ها را با پورت USB-C وارد بازار کند تا کاربران نیازی به خرید آداپتور جدید نداشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone