تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13355.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی جدید گلکسی S21 احتمالا مشکل تخلیه سریع باتری را رفع می‌کند

بروزرسانی نرم افزاری جدیدی برای خانواده گلکسی S21 منتشر شده است که آپدیت امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و احتمالاً مشکل تخلیه سریع باتری در برخی مدل‌های مجهز به چیپست اگزینوس را ...

بروزرسانی نرم افزاری جدیدی برای خانواده گلکسی S21 منتشر شده است که آپدیت امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و احتمالاً مشکل تخلیه سریع باتری در برخی مدل‌های مجهز به چیپست اگزینوس را برطرف می‌کند.

سامسونگ اخیراً یک بروزرسانی نرم افزاری برای سری گلکسی S21 منتشر کرده بود که در کنار رفع برخی باگ‌ها، برخی موبایل‌های این سری با چیپست اگزینوس را به مشکل تخلیه سریع باتری دچار می‌کرد. سازنده کره‌ای حالا آپدیت دیگری (G99xBXXU1AUB6) منتشر کرده که جدیدترین بروزرسانی امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و عملکرد کلی، باگ‌های دوربین و امنیت گوشی‌های خانواده S21 را بهبود می‌دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران

با اینکه سامسونگ در توضیحات این بروزرسانی آشکارا به رفع مشکل تخلیه باتری اشاره‌ای نکرده، اما طبق گزارش کاربران انجمن XDA Forums ظاهراً - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - این مشکل آزاردهنده با نصب آپدیت جدید حل شده است.

تا پیش از انتشار بروزرسانی جدید تعداد قابل توجهی از کاربران در سایت ردیت و تالار گفتگوی رسمی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - سامسونگ از مشکل تخلیه سریع باتری که آپدیت قبلی مسئول آن بود شکایت کرده بودند. این مشکل ظاهراً فقط گلکسی S21 و S21 پلاس مجهز به چیپست اگزینوس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کاربران گزارش کردند که فعال کردن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - حالت هواپیما یا Airplane Mode ظاهراً مشکل را حل می‌کند که خبر از وجود باگ در اتصال سلولار موبایل می‌داد. آنطور که در ادامه گزارش آمده، نسخه اگزینوس گلکسی S21 اولترا و همچنین نسخه اسنپدراگون تمام مدل‌ها از این مشکل در امان هستند.

بروزرسانی نرم افزاری جدید گلکسی S21 در حال حاضر برای کاربران انگلستان، سوییس، بلژیک و آلمان منتشر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - شده و در روزهای آتی در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد. برای آگاهی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بهشهر استان مازندران - انتشار این آپدیت می‌توانید از قسمت Settings گوشی به صفحه Software Update بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روزتون بخیر احیانا شما سمت 17شهریور بهشهر طرح تعویض یخچال امرسان قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در 17شهریور شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone