تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37238.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

امکان تصفیه سریع و ارزان آب با استفاده از ماده گرافن فراهم شد

همه ساله میلیون ها انسان به دلیل نوشیدن آب آلوده دچار بیماری شده و از بین می روند. حال محققین با استفاده از فیلم های بسیار نازکی از ماده گرافن موفق به توسعه روشی شده ...

همه ساله - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میلیون ها انسان به دلیل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نوشیدن آب آلوده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دچار بیماری شده و از بین می روند. حال محققین با استفاده از فیلم های بسیار نازکی از ماده گرافن موفق به توسعه روشی شده اند که می توان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با کمترین هزینه آب های آلوده را به آب قابل شرب تبدیل نمود.

در این روش که توسط محققین استرالیایی توسعه یافته، با استفاده از علم نانو فیلتری از جنس گرافن ساخته شده است که دارای نانو کانال هایی میکروسکوپی برای برای جلوگیری از عبور هر مولکولی جز مولکول آب است.

ویژگی برتر فیلتر مورد بحث این است که علاوه بر امکان استفاده برای تصفیه هر نوع آب با هرگونه آلودگی ممکن، قابل تولید با کمتری هزینه ممکن و آلودگی زیست محیطی است. ضمن این که استفاده از آن نیز نیاز به تجهیزات خاص و پیچیده ای ندارد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این ها، به طور معمول سامانه های تصفیه فعلی امکان جداسازی آلودگی های نفتی را از آب ها ندارند، بنابراین می بایست قبل از آغاز عملیات تصفیه در فرایندی جداگانه این آلودگی را از آب جدا ساخت. اما فیلتر گرافنی جدیدی که محققین استرالیایی توسعه داده اند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این آلودگی را نیز تنها در یک مرحله فیلتراسیون از بین می برد.

تصفیه آب به طور معمولا فرایندی طولانی و چند مرحله ای است، اما فیلتر گرافنی جدید می تواند همه این فرایند ها را در یک مرحله به اتمام برساند و موقعیتی را فراهم کند تا بتواند برای بیش از ۲ میلیارد انسانی که در حال حاضر به آب سالم دسترسی ندارند اقدامی اساسی و فوری کرد. تنها چیزی که نیاز است مقداری حرارت، فیلتر گرافنی، یک فیلتر برای حذف آلودگی های فیزیکی چون سنگریزه ها و یک پمپ آب ساده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

قرار است سال آینده میلادی نخستین نمونه دستگاه تصفیه آب بر پایه فیلتر گرافنی تولید و در نقاط مختلف دنیا مورد آزمایش قرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone