تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37229.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توییتر پشتیبانی از اپلیکیشن رسمی خود روی پلتفرم مک را متوقف می کند

هنگامی که کمپانی توییتر، اپلیکیشن Tweetie را تحت تملک خود در آورد و نام نسخه دسکتاپ آن را به «کلاینت رسمی توییتر» تغییر داد، بسیاری از کاربران امیدهای بزرگی برای این اپلیکیشن روی پلتفرم مک ...

هنگامی که کمپانی توییتر، اپلیکیشن Tweetie را تحت تملک خود در آورد و نام نسخه دسکتاپ آن را به «کلاینت رسمی توییتر» تغییر داد، بسیاری از کاربران امیدهای بزرگی برای این اپلیکیشن روی پلتفرم مک داشتند. اما کمپانی توییتر در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - اقدامی غافلگیرکننده تصمیم به کنار گذاشتن کلاینت خود گرفته است.

اکانت پشتیبانی توییتر اخیراً خبر از حذف این اپلیکیشن از مک استور اپل داده و اعلام کرده که تا 30 روز دیگر، پشتیبانی از آن به صورت کامل متوقف می شود. توییتر می گوید که تمرکزش بر ارائه تجربه ای عالی و پایدار روی تمام پلتفرم ها است و به همین خاطر، کاربران باید از این پس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - از وب سایت توییتر یا Tweetdeck یا سایر اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده کنند.

حقیقت این است که چنین اتفاقی، جای تعجب ندارد و مدت زیادی بود که بسیاری از قابلیت های پلتفرم توییتر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - مانند همگام سازی تایم لاین از این کلاینت جا مانده بودند.

به همین خاطر، بسیاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - از کاربران حرفه ای احتمالاً از مدت ها پیش استفاده از این کلاینت را متوقف کرده اند و در عوض به سراغ کلاینت هایی مانند Tweetbot یا Twitterific رفته اند؛ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - بنابراین این خبر بیشتر از اینکه ضایعه ای بزرگ باشد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - پایانی غم انگیز بر روند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صایین قلعه استان زنجان - توسعه یکی از قدیمی ترین کلاینت های توییتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone