تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37230.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تمام رو‌ش‌های تبلیغات پیامکی و تلفنی برای اپراتورها غیرقانونی اعلام شد

براساس تصمیم جدید سازمان رگولاتوری، تبلیغات اپراتورها به هر نحوی، چه پیامک و چه تماس تلفنی و... غیرقانونی تلقی می‌شود و چنانچه از امروز هر اپراتور برای تبلیغات به تلفن شما تماس گرفت یا پیامک ...

براساس تصمیم جدید سازمان رگولاتوری، تبلیغات اپراتورها به هر نحوی، چه پیامک و چه تماس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - تلفنی و... غیرقانونی تلقی می‌شود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - و چنانچه از امروز هر اپراتور برای تبلیغات به تلفن شما تماس گرفت یا پیامک برایتان فرستاد، حق شکایت از آن را دارید.

موضوع تبلیغات و مزاحمت‌های وارد شده از آن در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - بستر‌های مخابراتی، سالیان سال است که دست از سر مشترکین برنمی‌دارد و ایجاد و وضع قوانین مختلف نیز نتیجه‌ای برای کاهش آنها در پی نداشته است. شرکت‌ها و سازمان‌ها به شکل‌های گوناگون راه‌های قانونی را دور زده و به تبلیغات خود ادامه می‌دهند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان

حال «مجید حقی»، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرده که براساس شکایت های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - دریافتی از مشترکان، موضوع ایجاد مزاحمت تلفنی برای تبلیغات خدمات اپراتورها در رگولاتوری بررسی شده و برای توقف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - این نوع از تماسها به اپراتورها تذکر داده شده است:

«ایجاد مزاحمت برای مشترکان به صورت پیامکی یا صوتی مخالف حفظ حقوق مشترکان است و اپراتورهای ارایه‌کننده خدمات ارتباطی به هیچ عنوان مجاز نیستند آن را انجام دهند. زین پس اپراتورها موظف هستند تبلیغات تلفنی خود را متوقف کنند و اگر مشترکان با چنین مواردی مواجه شدند، می‌توانند با شماره 195 تماس گرفته یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.195.ir شکایت خود را ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با متخلفان به صورت جدی برخورد کند.»

در حال حاضر کدهای دستوری زیر برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد:

  • برای پیش شماره 1000و 2000: *800*3#
  • خدمات مبتی برمحتوا: *800*2#
  • شماره های شخصی: گزارش (پیامک) به 195
تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان
برای لغو دریافت پیامک از این شماره‌ها نیز باید به سامانه 195 رجوع کنید.

حالا سوال اینجاست، مسدودسازی تبلیغات خدمات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - مبتی برمحتوا (شماره4یا5رقمی) رو چطور باید انجام داد؟ کارشناس سامانه 195 به دیجیاتو این‌گونه می‌گوید:

«برای شکایت از این شماره‌ها نیز باید به 195 یا از طریق تلفن یا سامانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - این سایت گزارش داد. در این حالت برای بار اول باید موضوع شکایت را پیامک عنوان کرد و یا اگر با وجود ثبت درخواست مبنی بر عدم دریافت این موارد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - در سامانه #800* گزینه‌ای در این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - بخش وجود دارد به نام: دریافت مجدد پیامک علی رغم ثبت نام در سامانه. این دو مورد می‌تواند راهگشای مشترکین برای راحتی از دست پیامک‌های تبلیغاتی باشد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان
فاز اول مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شده است

کارشناس سامانه 195 راه اندازی سامانه مدیریت دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را با شماره گیری #5006* عنوان می‌کند و می‌گوید که با این کد دستوری، مشترک می‌تواند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیامک‌های تبلیغاتی در موضوعاتی همچون: تخفیف‌ها و برندها، پیشنهادات، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و... گلچین کند و دستور دریافت یا عدم دریافت پیامک‌های مربوط به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بویین زهرا استان زنجان - هر کتگوری را در سامانه ذکر کند.

دادن این وعده‌ها پیش‌ترهم صورت گرفته و هربار نتیجه رضایت‌بخشی وجود نداشته است، به‌عنوان مثال در آخرین اظهار نظر رسمی وزیر ارتباطات بر لزوم حل ریشه ای مشکل پیامک های ناخواسته تبلیغاتی و اطلاع رسانی تاکید کرده است. در هر حال به نظر می‌رسد دولت تلاش دارد که به هر روش ممکن دست بزند و جلوی این پیامک‌ها و تلفن‌های تبلیغاتی مزاحم را بگیرد، اما در این بین دست‌های پنهانی وجود دارد که منجر به عدم تحقق این خواسته می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورسان نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
سلام نمایندگی شما دور و بر روستای قشلاق امین آباد بویین زهرا برای یخچال الکترو استیل تعمیرکار داره
پاسخ: بله در روستای قشلاق امین آباد شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone