تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37237.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی پرچمداری برای MWC ندارد

ال جی از مدتی قبل برنامه معمول معرفی موبایل های خود را تغییر داده و تصمیمی مبنی بر ارائه یک موبایل رده بالا در کنگره جهانی موبایل ندارد. اکنون به گوش می‌رسد که پرچمدار بعدی ...

ال جی از مدتی قبل برنامه معمول معرفی موبایل های خود را تغییر داده و تصمیمی مبنی بر ارائه یک موبایل رده بالا در کنگره جهانی موبایل ندارد. اکنون به گوش می‌رسد که پرچمدار بعدی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شرکت کره‌ای در خرداد سال آینده معرفی خواهد شد.

«اوان بلس» مدعی شده که این موبایل رده بالا «Judy» نام خواهد داشت و مثل G6 از نمایشگری 6.1 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و فناوری MLCD پلاس بهره می برد که علی رغم ارائه روشنایی بالا، به لطف زیر پیکسل های سفید، نسبت به پنل های ips lcd معمول - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 35 درصد کمتری انرژی مصرف می کند. این پنل به کاربران اجازه می دهد بدون نگرانی از مصرف باتری بالا، در فضاهای باز و زیر نور مستقیم خورشید از نمایشگر با وضوح بالا بهره ببرند.

از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به چیپست اسنپدراگون 845 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در پنل عقب شاهد تعبیه دوربین دوگانه با سنسورهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 13 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی و گشودگی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دریچه f/1.6 خواهیم بود اما در مورد دوربین سلفی اطلاعات خاصی ارائه نشده است.

تائییه مقاومت در برابر آب و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گرد و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - غبار IP68 به معنی مقاومت Judy در برابر آب تا عمق 1.5متر به مدت 30 دقیقه است. علاوه بر این بدنه این موبایل نیز مانند ال جی v30 از استانداردهای نظامی بهره خواهد برد. اسپیکرهای استریو، فناوری HDR، شارژ بی سیم و احتمالا دوربین مجهز به هوش مصنوعی از قابلیت هایی هستند که کمپانی سازنده Judy را به آنها مزین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

اگرچه رم تعبیه شده در این موبایل چندان قوی به نظر نمی رسد اما با توجه به ویژگی های دیگر می توان آن را نسخه ارتقا یافته مدل های G6 و V30 در نظر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گرفت.

سال گذشته به دلیل قرارداد انحصاری سامسونگ و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کوالکام، ال جی نتوانست در G6 از آخرین نسخه چیپست های کمپانی آمریکایی در موبایل خود بهره ببرد و به اسنپدراگون 821 قناعت کرد. با این حال تغییر برنامه های ال جی و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معرفی Judy پس از گلکسی S9 به این کمپانی امکان می دهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که از آخرین مدل اسنپدراگون در موبایل خود بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone