تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37236.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تشکیل 32 پرونده قضایی علیه اینتل به خاطر آسیب پذیری های Spectre و Meltdown

اینتل اخیراً اعلام کرده که به خاطر رخنه های امنیتی Spectre و Meltdown در پردازنده هایش، تا به امروز با 32 پرونده قضایی مواجه شده است. این کمپانی می گوید 30 پرونده، توسط مصرف کنندگانی ...

اینتل اخیراً اعلام کرده که به خاطر رخنه های امنیتی Spectre و Meltdown در پردازنده هایش، تا به امروز با 32 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پرونده قضایی مواجه شده است. این کمپانی می گوید 30 پرونده، توسط مصرف کنندگانی شکل گرفته که به دنبال دریافت غرامت هستند و دو پرونده باقی مانده نیز توسط سازمان های امنیتی تشکیل شده اند و اینتل را به انتشار اطلاعاتی درباره محصولاتش متهم کرده اند که پس از کشف این دو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آسیب پذیری، مشخص شد یا دروغ بودند یا گمراه کننده.

گفتنی است که اینتل هنگام افشای خبرهای مربوط - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به این آسیب پذیری ها، رویکردی بسیار محافظه کارانه داشت و در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نهایت این مایکروسافت بود که ابعاد حقیقی مشکلات پرفورمنس را اعلام کرد.

اینتل در حال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حاضر با مشکلات زیادی برای پچ کردن آسیب پذیری Spectre در پردازنده هایش مواجه است و نخستین به روزرسانی، باعث ریبوت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برخی دستگاه ها می شود. این کمپانی در حال حاضر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارائه آپدیت های فرمور Skylake را از سر گرفته و به تست آپدیت های Broadwell ،Hasswell و سایر پردازنده ها ادامه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone