تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37255.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فاز جدید رجیستری آغاز شد، توصیه‌های مهم به کاربران

معاون ستادمبارزه با قاچاق کالا از آغاز اجرای طرح رجیستری برای تلفن همراه برند «ال جی» خبر داده و تاکید داشته که خریداران اجناس آکبند و دست دوم این برند باید بعد از این به ...

معاون ستادمبارزه با قاچاق کالا از آغاز اجرای طرح رجیستری برای تلفن همراه برند «ال جی» خبر داده و تاکید داشته که خریداران اجناس آکبند و دست دوم این برند باید بعد از این به مساله استعلام اصالت موبایل توجه داشته باشند.

«حمیدرضا دهقانی نیا» نکاتی را برای خریداران موبایل‌های جدید ال‌جی مطرح کرده تا مشکلاتی برای این کاربران پیش نیاید:

«خریداران باید این نکته را مدنظر قرار دهد که در صورت خرید گوشی ال جی دست دوم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و کارکرده، ابتدا گزینه بازگشت به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تنظیمات کارخانه (reset factory) را وارد کرده و پس از آن از طریق کددستوری *#۰۶# نسبت به دریافت شناسه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گوشی (IMEI ) اقدام کنند. در این مرحله خریدار باید با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وارد کردن IMEI از طریق کد دستوری *۷۷۷۷# نسبت به استعلام اصالت گوشی اقدام کند. در صورتی که شناسه گوشی مورد تایید بود، فرآیند انتقال مالکیت را از طریق این کد دستوری انتخاب کرده و پس از دریافت کد فعالسازی و وارد کردن این کد و شماره سیم کارت خود، فرآیند رجیستری را کامل کرده و گوشی وی در شبکه ارتباطی کشور - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ثبت شده است.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مدیر ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اقدامات را برای فروشندگان موبایل دست دوم نیز ضروری می‌پندارد و درباره خریداران جنس نو نیز توصیه می‌کند که در زمان خرید، با ارسال IMEI که روی جعبه گوشی نوشته شده است به شماره *۷۷۷۷# ابتدا نسبت به استعلام اصالت گوشی اقدام و در مرحله بعدی، کد فعالسازی دریافت کرده و گوشی خود را به صورت قانونی وارد شبکه کنند.

«در صورتی که خریداران به این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نکات توجه نکنند و شماره شناسه گوشی آنها در شبکه ثبت نشود، پس از یک ماه، سرویس دهی به موبایل آنها قطع خواهد شد.»

طرح رجیستری از پاییز امسال بعد از وقفه‌ای چند ساله آغاز شده و تاکنون برندهای آیفون، بلک‌بری، گوگل‌پیکسل و موتورلا را در بر گرفته بود که از امروز برند ال‌جی هم به آن اضافه شده است. براساس آخرین آمار بیش از ۳۵ هزار گوشی آیفون که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند و شناسه IMEI ثبت شده نداشتند، از شبکه خارج شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واران نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر صبور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ یک سوالی دارم مرکز شما اطراف روستای میرآباد ارومیه اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای میرآباد شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone