تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37258.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی گوگل به کمک مراکز ۹۱۱ آمریکا می‌آید

گوگل در حال طراحی و آزمایش تکنولوژی جدیدی است که اپراتور‌های ۹۱۱ با استفاده از آن بتوانند موقعیت تماس‌های ورودی با تلفن همراه را دقیق‌تر تشخیص بدهند. این برنامه روی ده هزار تماس برقرار شده ...

گوگل در حال طراحی و آزمایش تکنولوژی جدیدی است که اپراتور‌های ۹۱۱ با استفاده از آن بتوانند موقعیت تماس‌های ورودی با تلفن همراه را دقیق‌تر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تشخیص بدهند.

این برنامه روی ده هزار تماس برقرار شده با تلفن ۹۱۱ در چند ایالت آمریکا تست شده که به گزارش وال استریت ژورنال طی مدت دو ماه استفاده‌ی آزمایشی خود، نتایج مطلوبی داشته است.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

تکنولوژی یاد شده توسط دو شرکت West Corp و RapidSOS انجام شده که  با مراکز ۹۱۱ ارتباط نزدیکی دارند. بر اساس سیستم قدیمی این مراکز، کمپانی‌های اپراتور‌ی وایرلس این کشور موظفند اطلاعات موقعیت مکانی کاربرانشان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را بدست آورده و در اختیار این مرکز قرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دهند اما این تکنولوژی در سالهای گذشته دقیق عمل نکرده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

این تکنولوژی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موقعیت ۸۰ درصد تماس‌ها را به درستی یافته است

RapidSOS ادعای می کند که مراکز ۹۱۱ با استفاده از تکنولوژی گوگل توانسته‌اند موقعیت مکانی هشتاد درصد تماس‌های برقرار شده را طی سی ثانیه اول تماسشان به دست آورند. دیتای بدست آمده توسط تکنولوژی گوگل نه تنها سریعتر فراهم شده بلکه دامنه دقیقتری را نیز ارائه می‌دهد. این سیستم شعاع موقعیت بدست آمده‌ی تماس‌ها را از ۱۶۸ متر به ۳۶ متر کاهش داده است.

بر اساس گزارشات وال استریت ژورنال، یک دقیقه جلو افتادن در روند حوادث غیر مترقبه می‌تواند سالانه جان ده هزار نفر را نجات دهد. به همین دلیل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است که موقعیت‌یابی سریع و دقیق برای مراکز ۹۱۱ از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. این روش می‌تواند به ویژه در زمانی که گیرنده تماس قادر نیست انگلیسی صبحت کند به یاری اپراتور‌ها بیاید.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«باب فینلی» سرپرست ارتباطات اداره‌ کلانتری کولیر کانتی در فلوریدا جنوبی باور دارد که بسیاری از کاربران به علت اضطراب و ترس، آدرس‌های غلطی ارائه می‌دهند. از این رو اپراتور‌ها می‌توانند با استفاده از روش جدید گوگل از صحت موقعیت مکانی ارائه شده با خبر گردند. در صورتی‌ که تکنولوژی قبلی به قدری سریع و مطلوب نبوده و نتوانسته چنین قابلیتی را فراهم آورد.

تکنولوژی مکان یاب گوگل در حال حاضر برای ۱۴ کشور جهان فراهم شده و ساکنین مانتین ویو امیدوارند امسال آن را برای کل ایالت متحده نیز فراهم آورند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone