تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37251.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

لوازم آشپزخانه هم به فناوری شارژ وایرلس مجهز می شوند

تصور کنید در یک پلوپز برنج بریزید و چند دقیقه بعد بدون آن که کابلی را به برق بزنید، غذایتان آماده شود. کنسرسیوم Wireless Power یا WPC چنین بینشی در تولید محصولات خود به کار ...

تصور کنید در یک پلوپز برنج بریزید و چند دقیقه بعد بدون آن که کابلی را به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برق بزنید، غذایتان آماده شود. کنسرسیوم Wireless Power یا WPC - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چنین بینشی در تولید محصولات خود به کار برده و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قصد دارد شارژر وایرلس بسازد که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بتواند تجهیزات آشپزخانه را شارژ کند. این شارژر قادر خواهد بود که ۲۴۰۰ وات نیروی برق را به این تجهیزات آشپزخانه‌ای بفرستد.

WPC در واقع نام ارگانی است که ابداع روش «چی» یا Qi از فعالیت‌هایش بوده و پروتکلی است - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که شرکت‌های مختلفی مانند اپل، سامسونگ و ال جی از آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای شارژ تلفن‌های هوشمندشان به کار می‌برد. با این وجود، کنسرسیوم Wireless Power قصد دارد گستره فعالیت خود را بالا برده و از تکنولوژی جدیدی برای شارژ لپتاپ، دستبند سلامتی و حتی وسایل آشپزخانه نیز بهره ببرد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته برای استفاده از چنین قابلیتی باید مسافت ارسال شارژ در روش جدید بیشتر شود و به ۴ الی ۹ متر برسد. این درحالیست که روش «چی» فعلا تنها گجت‌هایی در فاصله چند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میلیمتری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را پوشش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می‌دهد اما با این حال روش «چی» به ادعای کنسرسیوم مربوطه‌ قوی‌ترین و امن‌ترین روش برای شارژ بی سیم است.

اما روش شارژ قوی بدون سیم WPC را نباید با روش «چی» اشتباه گرفت. تفاوت اساسی آنها این است که شارژر وایرلس جدید توانایی برقراری ارتباط مستقیم با گجت‌های مختلف را خواهد داشت.

برای مثال یک وسیله آشپزخانه قرار است به مدت سه ساعت روشن شده و غذایی را آماده کند. کاربران با استفاده از روش جدید شارژ وایرلس، می‌توانند به طور اتوماتیک به وسیله‌ی خود زمان داده تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در زمان مشخص دستگاه را روشن و خاموش کنند.

کنسرسیوم یاد شده امیدوار است که این استاندارد اولیه را تا پایان سال ۲۰۱۸ فراهم آورد تا شرکت‌های مختلف فعال در تولید وسایل آشپزخانه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بتوانند محصولات خود را بر پایه ‌آن طراحی کرده و تولید کنند.

WPC علاوه بر این روش، در حال تحقیق و بررسی استاندارد جدید ۲۰۰ واتی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای شارژ ابزار‌ها، پهپاد‌ها و روبات‌ها نیز بوده که برخلاف استاندارد‌های قبلی، قادر نخواهد بود به طور مستقیم با گجت های هوشمند ارتباط برقرار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone