تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37240.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

همکاری اینستاگرام با دولت روسیه برای حذف پست های مخالفین

در حالی که سرویس اشتراک ویدیوی یوتوب تا به امروز در مقابل درخواست دولت روسیه مقاومت کرده، شبکه اجتماعی اینستاگرام موافقت کرد تا یکی از پست های ارسالی در حساب کاربری رهبر مخالفان دولت یعنی ...

در حالی که سرویس اشتراک ویدیوی یوتوب تا به امروز در مقابل درخواست دولت روسیه مقاومت کرده، شبکه اجتماعی اینستاگرام موافقت کرد تا یکی از پست های ارسالی در حساب کاربری رهبر مخالفان دولت یعنی «آلکسی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ناوالنی» (Aleksei Navalny) را از حساب کاربری او حذف نماید.

این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اقدام اینستاگرام خشم ناوالنی و طرفداران او - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برانگیخته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و آنها از طریق ابزارهای دیگری همچون توییتر و یوتوب اعتراض شدید خود را به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این اقدام ابراز داشته اند. لازم به ذکر است که کمپانی فیسبوک به عنوان مالک شبکه اینستاگرام تایید کرده که این اقدام به درخواست دولت روسیه انجام گرفته، اما از ارائه توضیحات بیشتر امتناع کرده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

علاوه بر این ها، دادگاهی در روسیه نیز پس از مقاومت الکسی ناوالنی در مقابل دستور حذف مطلب مذکور از وبسایت شخصی او، حکم به فیلتر این وبسایت داده است.

طرفداران این فعال سیاسی معتقدند برنامه دولت در آستانه انتخابات ماه آینده میلادی -که ناوالنی و هوادارانش قصد تحریم آن را دارند- ساکت کردن حداکثری مخالفین و فعالان سیاسی جناح رقیب است.

این نخستین بار نیست که دولت روسیه سیاست های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نظارتی سختگیرانه خود را بر شبکه های اجتماعی و سرویس های اینترنتی اعمال می کند، اما کشیده شدن پای شبکه های اجتماعی به رقابت های سیاسی و انتخاباتی مسئله ای نسبتاً جدید در این کشور است که می تواند شرایط - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را برای فعالیت سرویس های خارجی باز هم دشوارتر سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone