تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37233.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویر نگاه نزدیک به نوکیا 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا 7 پلاس خواهد بود؛ موبایلی ...

HMD Global، کمپانی عرضه کننده موبایل های دارای برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال جاری قرار است موبایل های مختلفی را معرفی کند که یکی از آن ها نوکیا 7 پلاس خواهد بود؛ موبایلی که امروز تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

اگرچه هفته قبل نیز رندرهایی از این موبایل منتشر شده بود اما در تصویر نگاه نزدیک فعلی شاهد صفحه قفل موبایل هستیم که در آن حاشیه های اندک نمایشگر خودنمایی می کنند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بکارگیری این نمایشگرها امروزه به روندی معمول در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اسمارت فون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ها تبدیل شده اند اما نوکیا 7پلاس نخستین محصول HMD Global است که از نمایشگری 6 - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل با حاشیه های بسیار باریک و گوشه های خمیده بهره خواهد برد.

علاوه بر این محصول جدید HMD از چیپست اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آدرنو 512 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

دوربین اصلی نوکیا هفت پلاس به پیکربندی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی Zeiss مجهز شده که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در کنار دوربین سلفی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 16 مگاپیکسلی نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد.

در پنل پشتی این موبایل لوگوی «اندروید وان» به چشم می خورد که نشان می دهد دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو را به اجرا در می آورد و حداقل به مدت دو سال از زمان عرضه مورد پشتیبانی نرم افزاری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار خواهد گرفت.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از دیگر قابلیت های احتمالی این اسمارت فون می توان به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، درگاه یو اس بی C و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد.

اگرچه عرضه نوکیا 7 به آسیا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محدود شده بود اما انتظار می رود که مدل پلاس آن محدوده گسترده تری را در برگیرد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به هر حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این موبایل احتمالا در کنگره جهانی موبایل هفته آتی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** یخچال دیپوینت D4 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone