تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20396.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ثبت قانونی دستگاه‌ ماینینگ در ایران با مصوبه هیات دولت؛ ماینرها دیگر قاچاقی نیستند

هیات وزیران برای نظم بخشی به فعالیت ماینینگ رمز ارز در ایران و شفاف سازی در این حوزه، نسبت به تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور تصمیماتی را اتخاذ کرده که به ...

هیات وزیران - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - برای نظم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - بخشی به فعالیت ماینینگ رمز ارز در ایران و شفاف سازی در این حوزه، نسبت به تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور تصمیماتی را اتخاذ کرده که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - به موجب آن تمامی ماینرها می‌توانند دستگاه‌های خود را به صورت ثبت شده و قانونی و از گمرک وارد کشور کنند. از سوی دیگر مالکان دستگاه‌های ضبط شده می‌توانند با مراجعه به سایت بهین یاب وزارت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - صمت، حقوق گمرکی و دولتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - آن را پرداخت نمایند و پس از آنکه دستگاهشان را ثبت قانونی کردند، آن را از نهادی که ضبط کرده پس بگیرند.

«امید علوی» عضو هیئت رئیسه کارگروه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - ماینینگ در انجمن بلاک‌چین ایران، در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر و ابراز خشنودی نسبت به برقراری یک دیالکتیک قدرتمند بین دولت و بخش خصوصی، موفق آمیز بودن صحبت‌های یکساله این کارگروه و دیگر فعالان را امری خوش یمن برای ماینرها می‌داند و باور دارد که این مساله قدمی برای تبدیل شدن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - ایران به بهشت ماینرها است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران

علوی تاکید می‌کند که بخش خصوصی توانست با صحبت و گفتمان با دولت یک مصوبه بد را اصلاح کند. او باور دارد حالا وقت آن است که آنها به سمت مطالبه دوم خود از دولت بروند و مسیر گفتمان هموار شده را سریع‌تر طی نمایند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - او در پاسخ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - به این سوال که مطالبات بعدی کارگروه از دولت چه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - خواهند بود به دیجیاتو می‌گوید: «ما از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - همان سال گذشته با دو موضوع به کارزار صحبت با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - دولت رفتیم، یکی تعیین و تکلیف وضعیت دستگاه‌های ضبط شده که بر اساس اعلام نهادهای کاشف، تعداد آنها به بیش از ۵۰ هزار دستگاه می‌رسید و دیگر موضوع مورد بحث‌مان نیز به مساله قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی در زمینه ماینینگ (نرخ برق و گاز) برمی‌گشت. در ابتدای امر ما تصمیم گرفتیم مطالبه تعیین تکلیف دستگاه‌ها را طی کنیم چرا که سرمایه بزرگی از ماینرها وضعیت نامشخصی داشت و این موضوع می‌توانست ضربه بزرگی به صنعت ماینینگ در کشور بزند.»

علوی می‌گوید آنها یک سال در قالب جلسات مختلف با دولت به گفتگو پرداختند و در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - نهایت توانستند به ساز و کاری دقیق برای این کار برسند. او این ساز و کار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - را چنین تعریف می‌کند: «حالا مالکان دستگاه‌های ضبط شده می‌توانند با مراجعه به سایت بهین یاب وزارت صمت حقوق گمرکی و دولتی آن را پرداخت نمایند و پس از آنکه دستگاهشان را ثبت قانونی کردند، آن را از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - نهادی که ضبط کرده پس بگیرند.» او در پاسخ به این پرسش که این رقم چقدر است می‌گوید: «رقم دقیقی مشخص نشده و تعیین آن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - با توجه به مدل دستگاه بر عهده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - گمرک گذاشته شده اما رقم بالایی نسبت به سرمایه ضبط شده نیست و ما شدیدا به دوستان فعال در این زمینه توصیه می‌کنیم که هرچه زودتر کارهای ثبت قانونی دستگاه خود را انجام دهند تا دیگر برچسب قاچاقچی روی اسم آنها نباشد.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران

علوی تاکید دارد که وزارت صمت به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - زودی این فراخوان را منتشر می‌کند و فعالان ماینر باید ظرف یک ماه مراحل قانونی را طی کنند. ناگفته نماند در مصوبه‌ هیات دولت همچنین اعلام شده که وزارت صمت باید یک ماه پس از عملیاتی شدن این طرح، فهرست - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - مراکز دارای جواز تاسیس در این صنعت را اعلام کند. در این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - مصوبه تاکید شده که نگهداری از دستگاه‌ها در مراکز فاقد مجوز ممنوع است.

علوی به دیجیاتو می‌گوید که در حال حاضر قیمت برق و گاز به دو طریق - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - مختلف برای ماینرها محاسبه می‌شود: «نرخ برق ماینینگ در ایران دو نرخ است. حدود ۵۷٠ تومان در ۸ ماهه ابتدای مهر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - تا ابتدای خرداد و ۱۹۸٠ تومن در ۴ ماهه ابتدای خرداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - تا آخر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - شهریور. نرخ گاز هم متر مکعبی ۲٠۸٠ تومان که ۴٠٠ برار قیمت گاز نیروگاهی و چند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - صد برابر نرخ صنعتی محاسبه می‌شود.» او در پاسخ به این سوال که آیا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - این نرخ‌ها با وجود بالا رفتن قیمت ارز و بیت‌کوین کماکان برای ماینرها به صرفه نخواهد بود به دیجیاتو می‌گوید که مسائلی جزیی باید اصلاح شود و ابراز امیدواری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کند که این مساله به زودی حل و فصل شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران

به گفته علوی این مصوبه هنوز به طور رسمی ابلاغ نشده اما بر اساس مذاکراتی که آنها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - انجام داده‌اند، به زودی از مبانی رسمی اعلام خواهد شد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - و ماینرها بار دیگر در ایران شروع به کار خواهند کرد؛ او تاکید می‌کند هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل و فصل شود و این موضوعات از طریق کارگروه و همچنین کارگروه رسمی این حوزه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شیرگاه استان مازندران - که چندی پیش موجودیتش اعلام شد، پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone