تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20397.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدل‌های آیفون ۱۲ احتمالا بدون شارژر و ایرپاد به بازار عرضه می‌شوند

ظاهراً درون جعبه آیفون‌های امسال برخلاف آیفون‌های سال‌های قبل، لوازم جانبی چندانی قرار نخواهد گرفت. شایعه شده اپل در حال توسعه یک شارژر ۲۰ واتی جدید برای آیفون ۱۲ است که کاربران باید آن را ...

ظاهراً درون جعبه آیفون‌های امسال برخلاف آیفون‌های سال‌های قبل، لوازم جانبی چندانی قرار نخواهد گرفت. شایعه شده اپل در حال توسعه یک شارژر ۲۰ واتی جدید برای آیفون ۱۲ است که کاربران باید آن را جداگانه بخرند.

بر اساس گزارش سایت MacRumors، «مینگ چی-کو»، از تحلیلگران معتمد دنیای تکنولوژی پیش بینی کرده که اپل شارژر و ایرپاد را از جعبه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تمام مدل‌های آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد و قصد دارد از اواخر سال جاری میلادی آیفون SE جدید را نیز بدون شارژر روانه بازار کند.

به گفته «کو» اپل می‌خواهد با حذف شارژر و ایرپاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از جعبه آیفون ۱۲، تا حدودی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - افزایش هزینه آیفون‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - امسال که به خاطر پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G بوده را جبران کند. اپل با حذف لوازم جانبی می‌تواند جعبه آیفون ۱۲ را کوچک تر کند که هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با محیط زیست سازگارتر خواهد بود و هم هزینه صادرات را کاهش می‌دهد، چون تعداد بیشتری آیفون در یک کانتینر جای خواهد گرفت. اپل همچنین قصد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دارد با حذف ایرپاد از جعبه آیفون‌ها فروش این محصول را افزایش دهد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان
تصویر لو رفته از شارژر ۲۰ واتی آیفون ۱۲ که گفته می‌شود شباهت زیادی به شارژر ۱۸ واتی آیفون ۱۱ دارد.

اپل در حال حاضر تمام آیفون‌ها را با ایرپاد، آیفون ۱۱ و SE جدید را با آداپتور ۵ واتی USB-A و آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس را با شارژر ۱۸ واتی USB-C به بازار عرضه می‌کند. اپل سال گذشته پس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از شکایت چندین ساله کاربران از سرعت پایین شارژر ۵ واتی، بالاخره مدل‌های پرچمدار آیفون ۱۱ را با شارژر ۱۸ واتی روانه بازار کرد، بنابراین تصمیم این شرکت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به حذف این شارژر از جعبه آیفون آن هم در مدت زمان کوتاه تعجب برانگیز است.

به گفته «کو» اپل در حال توسعه یک شارژر ۲۰ واتی است که همراه با مدل‌های جدید آیپد به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به عقیده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این تحلیلگر، آیپد ۱۰.۸ اینچی اواخر سال جاری میلادی و آیپد مینی ۸.۵ اینچی در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیمه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهند شد. به گفته «کو» این آیپدها با شارژر ۲۰ واتی به دست مشتری خواهند رسید اما کاربران آیفون باید آن را جداگانه خریداری کنند.

بر اساس پیش بینی تحلیلگران شرکت Barclays، درون جعبه تمام مدل‌های آیفون ۱۲ فقط یک مبدل لایتنینگ به USB-C قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وخشور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب وقت بخیر شهرک فرهنگیان کبودرآهنگ یخچال بلومبرگ 9673 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هومان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا اطراف شهرک جهاد کبودرآهنگ سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر یاشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما ایثارگران کبودرآهنگ خدمات داره.
پاسخ: بله در ایثارگران شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone