🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44895.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دستیابی به نرخ موفقیت 94 درصدی توسط راکت های فالکون 9 اسپیس اکس

اسپیس اکس کمپانی تحت رهبری ایلان ماسک، 34 مرتبه در هفت سال گذشته اقدام به پرتاب موشک های فالکون 9 خود به سمت فضا کرده که از این تعداد تنها دو مرتبه با شکست کامل ...

اسپیس اکس کمپانی تحت رهبری ایلان ماسک، 34 مرتبه در هفت سال گذشته اقدام به پرتاب موشک های فالکون 9 خود به سمت فضا کرده که از این تعداد تنها دو مرتبه با شکست کامل مواجه شده است.

این بدان معناست که شرکت مورد اشاره موفق شده با نرخ موفقیت 94 درصدی، راکت های فالکون 9 خود را مورد آزمایش قرار دهد. این رقم از آن جهت اهمیت دارد که هر پرتابی که به شکست منجر شود، صدها میلیون دلار از سرمایه اسپیس اکس را به دود تبدیل خواهد کرد.

در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هفت سال گذشته، از 34 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مأموریت انجام گرفته توسط اسپیس اکس، تنها دو مورد آنها با شکست مواجه شده است

مسلماً هیچ شرکتی تمایل به هدر دادن سرمایه خود نداشته و اسپیس اکس هم از این قاعده مستثنی نیست. این موضوع زمانی پر رنگ تر می شود که بدانید یکی از اهداف اصلی کمپانی مذکور تولید راکت های چند بار مصرف است تا بتواند از این طریق، هزینه های پرتاب موشک به فضا را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

اما باید گفت که در حال حاضر اسپیس اکس به ریتم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد نظر خود برای ارسال موشک به فضا دست یافته و هر دو تا سه هفته یک آزمایش را با موفقیت پشت سر می گذارد. آخرین راکت پرتاب شده آنها هم که ثقیل ترین ماهواره این شرکت را با خود حمل می کرد، در اواخر اردیبهشت ماه با موفقیت راهی فضا شد.

گفتنی است کمپانی تحت رهبری ایلان ماسک از آغاز سال جاری میلادی تاکنون پنج موشک را به فضا پرتاب کرده و در وبسایت آنها نیز بیش از پنجاه مأموریت به چشم می خورد که احتمالاً در سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های آتی کلید خواهند خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone