🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44904.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ابعاد آیفون 8 فاش شد؛ رندرهای تازه آن را در اینجا ببینید

چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می ...

چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می رسد که حاکی از ابعاد دقیق دیوایس مورد اشاره است.

بر اساس گزارش های منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده آیفون 8 دارای طول و عرض و ضخامتی برابر با 143.59 در 70.94 در 7.57 میلی متر است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای آنکه دید مناسبی نسبت به این ابعاد داشته باشید بهتر است بدانید که ارقام مذکور برای آیفون 7 به ترتیب برابر با 138.3 در 67.1 در 7.1 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلی متر بوده در حالی که آیفون 7 پلاس بدنه ای 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی متری را با خود به دوش می کشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این بدان معناست که آیفون 8 از آیفون 7 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بزرگتر بوده اما با توجه به برخورداری از نمایشگر بزرگتر اما با حاشیه های کمتر، ابعاد کلی آن نسبت به آیفون 7 پلاس کوچک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تر است.

آیفون ادیشن با وجود نمایشگر بزرگتر، ابعاد کلی کوچکتری نسبت به آیفون 7 پلاس خواهد داشت

از همین رو Benjamin Geskin که تاکنون تصاویر رندر شده متعددی را از آیفون 8 در اختیار علاقه مندان قرار داده، اخیراً دو تصویر دیگر را هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جمع کارهای خود افزوده است. در عکس های مورد اشاره می توان مشاهده کرد که آیفون 8 در کنار تلفن های همراه آیفون 7، آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نظر ابعادی  چگونه به نظر خواهد رسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنی است تاکنون گزارش های ضد و نقیضی از مکان قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون ادیشن به گوش رسیده اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجموع احتمال می رود اپل یکی از دو سناریوی یکپارچه ساختن آن با نمایشگر و یا تعبیه مکانی برای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - واقع در پنل پشتی را در دستور کار قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone