تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38987.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به دنبال عرضه موبایل اندرویدی 31 دلاری با پشتیبانی از 4G است

یکی از اهداف کمپانی گوگل توسعه اندروید در بازارهای کمتر توسعه یافته است و احتمالا این ماموریت در آینده نزدیک وارد فاز جدید خواهد شد. گوگل بدین منظور دو نسخه سبک از اندروید را با ...

یکی از اهداف کمپانی گوگل توسعه اندروید در بازارهای کمتر توسعه یافته است و احتمالا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این ماموریت در آینده نزدیک وارد فاز جدید خواهد شد.

گوگل بدین منظور دو نسخه سبک از اندروید را با پسوندهای Go و One توسعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داده که هدف از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آنها ارائه قابلیت های مدرن این سیستم عامل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در موبایل های با سخت افزار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ضعیف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است.

بر اساس گزارش وب سایت هندی «Factor Daily» این غول اینترنتی در حال مشارکت با تعداد محدودی از تولیدکنندگان موبایل هندی برای عرضه یک اسمارت فون 4G مجهز به اندروید اوریو (نسخه GO) با قیمتی زیر 100 دلار است.

بر این اساس تولیدکنندگان طرف قرار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داد گوگل شامل کمپانی شناخته شده Micromax و شرکت هایی مثل Karbonn - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ،Intex ،Lava است که بیشتر در حوزه موبایل های ساده فعالیت دارند.

موبایلی که توسط کمپانی Micromax ارائه می شود احتمالا قیمتی در حدود 31 دلار خواهد داشت که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از موبایل های رده پایین 100 دلاری بازار هند به مراتب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارزانتر است. این موبایل جدید احتمالا در ششم بهمن ماه و همزمان با روز استقلال هند به بازار عرضه خواهد شد.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیارائه موبایل های مجز به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و قابلیت های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارتباطی به روز را می توان بخش دیگری از کمپین «یک میلیارد کاربر بعدی» گوگل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به شمار آورد که طی آن قرار است تعداد کاربران اندروید به دو میلیارد نفر برسند.

اندروید GO که نسخه سبکتر اوریو محسوب می شود برای اسمارت فون های مجهز به رم 1 گیگابایت یا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کمتر توسعه داده شده و از طریق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن های دارای برند GO تکمیل می شود.

از طرف دیگر کوالکام و مدیاتک که بخش بزرگی از بازار چیپست های موبایل را در دست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دارند اخیرا از توسعه چیپست های متناسب با اندروید GO خبر داده اند.

مقصد بعدی گوگل در این برنامه احتمالا کشورهایی در خاورمیانه، آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای شرقی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone