تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38980.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

روزهای سخت آیفون 10؛ پیش بینی عرضه کمتر از انتظار در سه ماهه اول 2018

بر اساس آخرین تحلیل هایی که تعدادی از موسسات سرمایه گذاری منتشر کرده اند، به نظر می رسد آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) فروش بسیار سختی را تجربه می کند. در حدود یک هفته پیش گزارش ...

بر اساس آخرین تحلیل هایی که تعدادی از موسسات سرمایه گذاری منتشر کرده اند، به نظر می رسد آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) فروش بسیار سختی را تجربه می کند.

در حدود یک هفته پیش گزارش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متعددی به این مسئله اشاره کرده بودند که اپل قصد دارد پیش بینی میزان عرضه آیفون 10 به بازار برای سه ماهه اول سال 2018 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را از 50 میلیون عدد به 30 میلیون کاهش دهد.

عرضه آیفون - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 10 در سه ماهه اول 2018 احتمالاً از فروش آن در سه ماهه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انتهایی 2017 فراتر نمی رود

به تازگی «نیکلاس بارات» تحلیلگر بانک سرمایه گذاری «CLSA» اعلام کرده که هرگونه پیش بینی میزان فروش بیش از 35 میلیون واحد را بسیار بالا می داند. در این گزارش همچنین اشاره شده که بعید به نظر می رسد عرضه آیفون در سه ماهه اول سال 2018 از میزان فروش آن در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سه ماهه انتهایی سال 2017 فراتر رود. طبق بررسی های CLSA اپل در سه ماهه انتهایی سال 2017 موفق به عرضه 30 تا 35 میلیون آیفون 10 به بازار شده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

هیجان خریداران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسبت به اوایل عرضه آیفون 10 فروکش کرده

از گزارش اخیر و نیز گزارشات هفته قبل، این گونه به نظر می رسد که افرادی که برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خرید آیفون 10 در ابتدای عرضه آن هیجان داشتند، تا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کنون این موبایل را خریده اند و احتمالاً  بسیاری از آن گروه کاربرانی که اخیراً به فکر خرید آن افتاده اند، حالا به دلیل قیمت بالای آن دچار تردید شده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به دنبال مدل های ارزان تر آیفون هستند.  بدین ترتیب به نظر می رسد دیگر هیجان اولیه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بازار نسبت به پرچمدار جدید اپل از بین رفته است.

در حالی که پیش بینی 30 تا 35 میلیون واحدی دقیق تر از سایر موارد به نظر می رسد، ولی بانک سرمایه گذاری « Loop Capital» پیش بینی خود از تعداد عرضه آیفون 10 در سه ماهه اول سال 2018 را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بین 40 تا 45 میلیون واحد اعلام کرده. همچنین بانک سرمایه گذاری «Jefferies»  برای همین دوره زمانی، تعداد عرضه 40 میلیون را تخمین زده است.

موسسه CLSA همچنین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیش بینی کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در صورتی که اپل به مشکل فروش آیفون 10 بر بخورد، احتمالاً قیمت آن را کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone