تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38984.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بررسی بازی فرار بزرگ؛ داستان را خودتان بنویسید

بازی های سبک متن محور (Text Based) هر چه قدر در خارج از مرزهای ایران طرفداران فراوان خودشان را دارند اما متاسفانه بین بازیکن های ایرانی چندان محبوب نیستند. علتش هم مشخص است: برای اینکه ...

بازی های سبک متن محور (Text Based) هر چه قدر در خارج از مرزهای ایران طرفداران فراوان خودشان را دارند اما متاسفانه بین بازیکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های ایرانی چندان محبوب نیستند. علتش هم مشخص است: برای اینکه از این عناوین لذت ببرید باید زبان نسبتا خوبی داشته باشید.

اپلیکیشن های متن محور بیشترین مانوور خود را روی جمله ها می دهند و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چون درصد زیادی از معروف ترین های این سبک به زبان انگلیسی هستند، بنابراین اگر می خواهید با اینگونه بازی ها ارتباط برقرار کنید باید زبان نسبتا خوبی داشته باشید. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مانعی که باعث شده مخاطبین ایرانی یکی از جذاب ترین سبک های بازی های ویدیویی را از دست بدهند.

بازی «فرار بزرگ» - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقش نابود کننده همین مانع را دارد. بازی شاید پر از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سوتی های ریز و درشت و مشکلات پایه ای در زمینه گیم پلی باشد ولی به عنوان نخستین بازی با کیفیت ایرانی در سبک متن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - محور اثر ارزشمندی بوده و حتی می توان استودیوی «یارا موبایل» را به خاطر ریسک بزرگی که در ورود به این سبک متحمل شده است ستود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

فرار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بزرگ با موفقیت ها و پتانسیل هایش یک چیز را به خوبی اثبات می کند؛ عناوین متن محور هم می توانند در بازار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داخلی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خودی نشان دهند. در واقع فرار بزرگ آغازی بر یک مسیر بوده و امیدواریم در آینده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عناوین ایرانی بیشتری در سبک ببینیم.

بازی همانگونه که اسمش نشان می دهد داستان یک فرار را روایت می کند. شخصیت اصلی بدون آنکه بداند کجاست و چه کسی است در جایی به هوش آمده و باید خود را از آنجا نجات دهد. غافل از اینکه همه چیز آنگونه که او می خواهد پیش نمی رود.

هر چند سازنده از ایده فوق العاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ای کلیشه ای فراموشی در عنوانش استفاده کرده ولی به خاطر استفاده درست از آن توانسته همین داستان تکراری را تبدیل به یکی از بهترین بخش های بازی فرار بزرگ کند. اما مشکلی که باعث می شود ساخته یارا موبایل در این زمینه فوق العاده نباشد روایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عجولانه و بعضی اتفاقات غیر منطقی است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

توسعه دهنده در قسمت آخر با یک پایان بندی مناسب تمام تکه های پازل را کنار یکدیگر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قرار داده و علت فراموشی شخصیت داستان را بهترین شکل ممکن توجیه می کند. ولی اتفاقات به قدری سریع می افتند که بازیکن فرصتی برای ارتباط با آن ها پیدا نمی کند و همان لحظه که سعی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنید کاراکتر را درک کنید، اتفاقی نامعقول باز شما را از داستان دور می کند.

اگر در روایت اتفاقات بازی حوصله بیشتری به خرج داده می شد، فرار بزرگ با جذابیت هایش می توانست یکی از بهترین بازی های داستانی ایرانی لقب بگیرد. البته حتی با وجود این مشکلات هم داستان به اندازه کافی نکته مثبت دارد تا پایان نگه تان دارد.

گیم پلی فرار بزرگ مشابه بقیه عناوین متن محور است. بازی های متن محور عمدتا به آزادی زیادی که به بازیکن ها می دهند معروف هستند. در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این نوع بازی ها شاید با گیم پلی اکشنی مواجه نباشید ولی به خاطر تصمیم هایی که در تک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تک لحظات میگیرید و به واسطه آن ها مسیر داستان را عوض می کنید یک تجربه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاملا متفاوت به خود هدیه می دهید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بزرگترین وجه تمایز عناوین متن محور همین بوده و بازی فرار بزرگ هم جدا از این ویژگی نیست. در هر صحنه بازی چندین انتخاب به بازیکن نشان داده و حالا تصمیم هایتان باید ماجراجویی کاراکتر را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ادامه دهید؛ یا او را به کام مرگ می کشانید و یا یک قدم به هدف نزدیکش می کند. همه چیز بستگی به انتخاب های تان دارد.

نکته مثبت اینجاست که گسترده نسبتا خوب انتخاب هایی که باید بگیرید موجب گشته تا هیجان بازی در بعضی صحنه ها به بیشترین میزان ممکن خود برسد. جدا از اینکه ایده استفاده از معماها هم در افزایش جذابیت ساخته استودیوی یارا موبایل بی تاثیر نبوده است.

البته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چارچوب های تعیین شده در این قسمت که یکی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بزرگترین نقطه ضعف های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عناوین Interactive Drama و متن محور به حساب می آیند به گیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پلی فرار بزرگ ضربه زده است. گاهی اوقات هر کاری که می کنید باز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک نتیجه مشترک می گیرید. در صورتی که این جور مواقع بازی باید با یک سناریو متفاوت دیگر بازیکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را رو به رو کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بخش عجیب تر تصمیم هایی است که خود بازی فرار بزرگ برای شما می گیرد، بدون آنکه شما دخالتی در آن ها داشته باشید. مثلا در قسمتی از بازی می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توانید یکی از ماموران را بیهوش کنید. در این حالت اگر ماموران به سراغ کاراکتر داستان بیایند باید متوجه حضور مامور بیهوش بشوند ولی این اتفاق نمی افتد.

جالب اینجاست پیشتر بازی این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابلیت را به بازیکن می دهد تا اگر می خواهد مامور - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را قایم کند. فرار بزرگ عنوان کوتاهی بوده و این دست تصمیمات از پیش تعیین شده نه فقط روی گیم پلی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بلکه داستان هم اثر منفی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گذاشته اند. چون در این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عناوین داستان و گیم پلی جزیی کاملا جدانشدنی از یکدیگر هستند.

ولی با وجود مشکلات گیم پلی و داستان، سازنده در قسمت صداگذاری و گرافیک عملکرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به مراتب بهتری را از خود به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جای گذاشته است. در صحنه های خیلی معدودی گوینده کاراکتر اصلی دیالوگ های تکراری به زبان می آورد ولی کار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فوق العاده صداپیشگان باعث شده تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این نکته منفی به چشم نیامده و بخش شنیداری بازی فرار بزرگ نمره قابل قبولی دریافت کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

استفاده از گرافیک کمیک گونه را نیز می توانیم ایده ای هوشمندانه از سوی سازنده بنامیم. محیط فرار بزرگ همانند پنل های کمیک ها بوده و مشابه آن ها است. تک تک صحنه ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی مناسبی دارند و به داستان کمک زیادی برای نمایش اتفاقات و درک بهتر مخاطب از داستان می کنند.

بازی فرار بزرگ به عنوان اولین تجربه با کیفیت سازندگان ایرانی از سبک متن محور اثر قابل احترامی به شمار می رود. ساخته استودیوی یارا شاید در بخش روایت و گیم پلی مشکلات خودش را داشته باشد ولی به خاطر آزادی مناسبش در بعضی انتخابات، گرافیک کمیک گونه جالب و صداگذاری فوق العادش از آن دسته عناوینی است که نباید از دست داد.

اما امیدوارم در فصل دوم بازی که با توجه به گفته های تیم توسعه دهنده تا یک ماه دیگر منتشر می شود، بعضی از مشکلات یاد شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را دیگر شاهد باشیم. یارا موبایل برنامه دارد که سه فصل از بازی فرار بزرگ را بسازد و فعلا تنها شاهد انتشار فصل اول بوده ایم.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

فرار بزرگ (فصل اول)

سازنده: یارا موبایل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37.8 مگابایت زبان:

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone