تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38991.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رشد ۳۰ درصدی سرعت دانلود جهان در سال ۲۰۱۷

رشد سرعت دانلود جهانی طبق تازه ترین گزارش شرکت Ookla (که در زمینه تست سرعت اینترنت فعالیت دارد) چه از طریق اینترنت موبایل و چه اینترنت کابلی، در سالی که گذشت بالغ بر ۳۰ درصد بوده ...

رشد سرعت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دانلود جهانی طبق تازه ترین گزارش شرکت Ookla (که در زمینه تست سرعت اینترنت فعالیت دارد) چه از طریق اینترنت موبایل و چه اینترنت کابلی، در سالی که گذشت بالغ بر ۳۰ درصد بوده است.

با این حساب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - متوسط سرعت دانلود از طریق ارتباطات پهن باند به رقم ۴۰ مگابیت بر ثانیه و در دستگاه های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موبایل به ۲۰ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

اما رشد سرعت دانلود جهانی به عوامل مختلفی بستگی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشته که بهبود شبکه های ارتباطی در بسیاری کشورها نظیر نروژ، استرالیا و هند (که اخیرا شاهد رشد ۷۷ درصدی در سرعت اینترنت خود بوده) را می توان اصلی ترین عاملش دانست. هند همچنین در میان بزرگ ترین کشورهای دنیا بیشترین میزان بهبود در شبکه های اینترنتی خود را تجربه کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی.

البته این کشور هم اکنون رتبه ۷۶ام را در میان تمامی کشورهای دنیا در اختیار دارد و متوسط سرعت دانلود پهن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باند آن از ۱۸.۸۲ مگابیت بر ثانیه فراتر نمی رود.

در ادامه فهرست کشورهایی را مشاهده خواهید کرد که بالاترین سرعت ارتباط پهن باند را در دنیا دارند (سنگاپور، ایسلند، هنگ کنگ، کره جنوبی و رمانی پنج جایگاه نخست دنیا را در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اختیار دارند).

کشورهایی که بالاترین سرعت دانلود موبایل را دارند:

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که مشاهده می کنید کشوری مانند آمریکا جایگاه ۴۴ام را از نظر سرعت دانلود موبایل دارد حال آنکه سرعت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دانلود در این کشور برابر با ۲۶.۳۲ مگابیت بر ثانیه عنوان شده که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رقم چندان پایینی نیست.

اضافه کنیم که کشورمان ایران نیز در فهرست پرسرعت ترین اینترنت های موبایلی و دسکتاپی دنیا به ترتیب جایگاه های ۶۷ام و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۱۰۵ ام جهانی را به خود اختصاص داده است.

رتبه بندی ها و متوسط سرعت های اعلام شده نیز همگی برپایه دیتای به دست آمده در ماه نوامبر هستند و در نتیجه با داده های مربوط به بازه زمانی سال قبل شان مقایسه شده اند. برای مشاهده اطلاعات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مربوط به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همه کشورها می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone