تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38993.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شکلات تا 30 سال دیگر منقرض خواهد شد

نتایج تحقیقات کارشناسان نشان می دهد که کاهش رطوبت و  افزایش دمای هوا تا سال 2050 به انقراض گیاه کاکائو که ماده اصلی شکلات است منجر خواهد شد و حالا دانشمندان از طریق تغییر ژن ...

نتایج تحقیقات کارشناسان نشان می دهد که کاهش رطوبت و  افزایش دمای هوا تا سال 2050 به انقراض گیاه کاکائو که ماده اصلی شکلات است منجر خواهد شد و حالا دانشمندان از طریق تغییر ژن گیاهان به دنبال جلوگیری از این مساله هستند.

شکلات و کاکائو در تمام کشورهای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند اما ماده اصلی آنها که گیاه کاکائو است تنها در باریکه کوچکی از جنگ های بارانی استوا رشد می کنند که در آن دما، باران و رطوبت در تمام طول سال از ثبات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نسبی برخوردار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هستند.

با این حال در صورتی که افزایش دما به روال کنونی ادامه داشته باشد این نواحی تا سال 2050 دیگر از شرایط مناسب برای رشد این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گیاهان برخوردار نخواهند بود.

از آنجایی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - انقراض این گیاه می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد تیمی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مشترک از محققان دانشگاه «برکلی کالیفرنیا» و کمپانی «مارس» در حال بررسی راه هایی برای پیشگیری از این مساله هستند.

این کمپانی 35 میلیارد دلاری که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت دارد 1 میلیارد دلار را به کاهش 60 درصدی تولید کربن در کسب و کار و زنجیره تامینش اختصاص داده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان
گیاهان کاکائو در آزمایشگاه دانشگاه برکلی

این تحقیق مشترک یکی دیگر از برنامه های زیست محیطی این کمپانی است که هدف از آن تغییر ژنتیک گیاه کاکائو به گونه ای است که با شرایط آب و هوایی گرم و خشک نیز سازگاری داشته باشند.این تغییرات ژنتیکی از طریق فناوری CRISPR صورت می گیرد که پیش از این نیز برای تولید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گیاهان ارزانتر و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بادوام تر به کار برده شده است.

علاوه بر این محققان دانشگاه برکلی در حال تحقیق روی پتانسیل های CRISPR برای افزایش بازدهی زمین های زراعی کوچک و کمک به مزرعه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داران جهان سوم هستند.

یکی از گیاهان دیگری که ممکن است تحت تاثیر افزایش دما قرار گیرد «کاساو» نام دارد که در رژیم غذایی میلیون ها نفر از جایگاهی خاص برخوردار است و قرار است از روش مذکور برای تغییر DNA این گیاه نیز بهره برداری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone