تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16910.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مترجم جدید فیسبوک ۱۰۰ زبان مختلف را با یادگیری ماشین ترجمه می‌کند

فیسبوک از نرم افزار مترجم منبع باز مبتنی بر یادگیری ماشین جدید خود رونمایی کرد. سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، برای نخستین بار بدون واسطه قرار دادن زبان انگلیسی می‌‌تواند برای ترجمه متون به ...

فیسبوک از نرم افزار مترجم منبع باز مبتنی بر یادگیری ماشین جدید خود رونمایی کرد. سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، برای نخستین بار بدون واسطه قرار دادن زبان انگلیسی می‌‌تواند برای ترجمه متون به 100 زبان زنده دنیا به کار گرفته شود.

در سیستم قدیمی ترجمه فیسبوک، ابتدا باید متن به زبان انگلیسی ترجمه و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - سپس به سایر زبان‌ها مجددا ترجمه می‌شد؛ ولی در سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، زبان انگلیسی دیگر واسطه نیست و با این حساب دقت و کیفیت ترجمه نیز بالاتر می‌رود. 

نرم افزار منبع باز هوش مصنوعی، به منظور تسهیل تامین محتوا برای شبکه‌های اجتماعی توسعه یافته تا بتواند محتوای بهتری را به 160 زبان برای بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان ارائه دهد. «آنجلا فن»، دستیار تحقیق این پروژه در پست وبلاگ اعلام کرد:

«توسعه سیستم جدید، نقطه عطفی در طی سال‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - اخیر است که از هوش مصنوعی فیسبوک برای ترجمه ماشینی استفاده می‌کند.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

آنجلا فن اعلام کرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - که باتوجه به اینکه دیگر نیازی به استفاده از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - ترجمه واسطه وجود ندارد،‌ این سیستم دقیق‌تر از قبل متن‌ها را ترجمه می‌کند. وی در ادامه صحبت‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - خود اضافه کرد:

«در سیستم قدیمی با واسطه، زبان انگلیسی محوریت داشت و برای ترجمه از زبان‌های مختلف به یکدیگر، ابتدا متن باید به انگلیسی ترجمه می‌شد. برای مثال برای ترجمه متنی از چینی به فرانسوی، ابتدا متن باید از چینی به انگلیسی و سپس از انگلیسی به فرانسوی ترجمه شود.»

در سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، واسطه از بین می‌رود. در نتیجه با حذف واسطه بودن زبان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - انگلیسی، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - کیفیت ترجمه نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. آنجلا فن در این مورد توضیح می‌دهد:

«در مدل جدید، معنای متن بهتر منتقل می‌شود. سیستم مبتنی بر یادگیری ماشینی توانسته امتیاز 10 را از نظر عملکرد از سیستم متریک «جایگزین ارزشیابی دوزبانه» یا «BLEU» برای ترجمه‌های ماشینی دریافت کند.»‌

براساس اعلام  فیسبوک، تقریبا هر روز به صورت متوسط ​​20 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - میلیارد متن در فید خبری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - فیسبوک ترجمه می‌شود. شرکت امیدوار است با سیستم جدید کیفیت ترجمه‌ها ارتقا پیدا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - کند و کاربران بیشتری از این سیستم استفاده کنند.

آنجلا فن معتقد است که ترجمه ماشینی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - می‌تواند مرزهای زبان را بشکند و مردم جهان را گرد هم آورد. همچنین وی معتقد است با این رویکرد می‌توان اطلاعات معتبر را خصوصا درمورد کووید 19 در اختیار داشت و از محتوای جعلی در امان ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone