تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16911.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ تماس‌ صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ می‌آورد

کاربران واتساپ با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانند با دوستان یا اعضای خانواده خود تماس بگیرند و حالا به نظر می‌رسد این ویژگی به نسخه وب و دسکتاپ این پیام‌رسان نیز اضافه خواهد شد. ...

کاربران واتساپ با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانند با دوستان یا اعضای خانواده خود تماس بگیرند و حالا به نظر می‌رسد این ویژگی به نسخه وب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - و دسکتاپ این پیام‌رسان نیز اضافه خواهد شد.

طبق گزارشی جدید، واتساپ در حال توسعه قابلیتی برای امکان برقراری تماس صوتی و تصویری غیر از اپ موبایل است. بر اساس اسکرین شات منتشر شده، کاربر در هنگام دریافت تماس با یک پاپ آپ مواجه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - می‌شود که می‌تواند آن را پاسخ دهد یا رد کند.

در حال حاضر مشخص نشده که قابلیت تماس ویدیویی مانند گوشی‌های هوشمند یک پیش نمایش در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - اختیار کاربران قرار می‌دهد یا خیر. در پاپ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - آپ مربوط به تماس کاربران می‌توانند آن را بی‌صدا کرده یا اینکه از تماس صوتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - به تصویری تغییر دهند.

گفته می‌شود نسخه وب و دسکتاپ واتساپ از قابلیت تماس صوتی و تصویری گروهی نیز پشتیبانی می‌کنند، با این حال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - مانند نسخه موبایل شاهد حضور حداکثر ۸ نفر در آن‌ها خواهیم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - بود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان

پشتیبانی از تماس‌ها در واتساپ وب و دسکتاپ آن را یک قدم به سمت مستقل شدن از موبایل نزدیکتر می‌کند. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنند، این پیام‌رسان می‌خواهد با پشتیبانی از دستگاه‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - متصل، نیاز به چنین کاری را از بین ببرد.

این پیام‌رسان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - به دنبال پشتیبانی از یک حساب در چندین دستگاه است و می‌توان بدون وابستگی به گوشی، از یک اکانت در محصولات مختلف استفاده کرد، البته در حال حاضر تاریخ انتشار چنین قابلیتی مشخص نشده است.

با انتشار این ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند مانند اسکایپ و زوم بدون نیاز به گوشی هوشمند خود و از طریق دسکتاپ با دیگران ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنند. در حالی که تاریخ ارائه هیچ‌کدام از قابلیت‌ها مشخص نشده، گزارش اخیر به پشتیبانی نسخه وب و دسکتاپ از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کردستان استان کردستان - تماس‌ها در آینده نزدیک اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone