تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30188.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف چهارده بازی در اپ استور که می‌توانند شما را به بدافزار آلوده کنند

درست است که اپ استور اپل معمولا کمتر از فروشگاه گوگل پلی به مشکلات امنیتی بر می‌خورد، اما این بدان معنا نیست که اپلیکیشن‌های ناامن نمی‌توانند راهی برای نفوذ به آن بیابند. به تازگی محققین ...

درست است که اپ استور اپل معمولا کمتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از فروشگاه گوگل پلی به مشکلات امنیتی بر می‌خورد، اما این بدان معنا نیست که اپلیکیشن‌های ناامن نمی‌توانند راهی برای نفوذ به آن بیابند. به تازگی محققین امنیتی Wandera چهارده بازی در اپ استور کشف کرده‌اند که همگی با یک بدافزاری اندروید به نام Golduck مرتبط بوده‌اند.

به گفته واندرا، این چهارده بازی اطلاعات کاربران را به همان سروری می‌فرستند که بدافزار Golduck از آن کنترل می‌شود. این بازی‌‌ها در ظاهر بی‌آزار و بدون مشکل هستند، اما همراه با حجم انبوهی از تبلیغات اجرا می‌شوند. با این حساب، توسعه‌دهندگان بدافزار می‌توانند از همین تبلیغات به عنوان دامی برای فریب دادن کاربران و گرفتن اجازه دسترسی به اطلاعات خصوصی آنان استفاده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنند.

اپل هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده، اما در حال حاضر دسترسی به این بازی‌ها در اپ استور محدود شده است. با این که بازی‌ها همچنان در اپ استور حضور دارند اما در فهرست محصولات غیر قابل دسترسی در آمریکا طبقه‌بندی شده‌اند.

وبسایت تحلیلی سنسور تاور پیش‌بینی کرده که این چهارده بازی، تاکنون نزدیک به 1 میلیون بار نصب یکتا داشته‌اند. بنابراین اگر تعداد کمی از دانلودکنندگان به بدافزار آلوده شده باشند هم نمی‌توان بزرگی و خطر گسترش این بدافزار در پلتفرم iOS را کتمان کرد.

در هر صورت، برای دور ماندن از خطرات این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چنینی بهتر است بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایتان را صرفا از توسعه‌دهندگانی دانلود کنید که کاملا به آن‌ها اعتماد دارید. با وجود این شرایط، مشخص است که حتی تأیید اپ استور هم نمی‌تواند صد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در صد تضمین‌کننده امن بودن اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه باشد.

برای آشنایی با این چهارده بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موبایل، می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone