تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30190.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رییس کارگروه فضای مجازی مجلس: بحثی درباره فیلتر اینستاگرام مطرح نشده است

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها کانال‌های فیلترینگ هستند، اعلام کرد تاکنون حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است. «رمضانعلی ...

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها کانال‌های فیلترینگ هستند، اعلام کرد تاکنون حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است. «رمضانعلی سبحانی فر» - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درباره برخی شائبه‌ها مبنی بر فیلتر اینستاگرام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - تاکید داشته که بحثی درباره فیلترینگ این شبکه فعلا مطرح نشده است.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سبحانی فر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - اگرچه برخی افراد غیرمسئول در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - این زمینه اظهار نظر کرده‌اند اما این صحبت‌ها دلیلی برای فیلتر این شبکه اجتماعی نیست. او در ادامه صحبت‌های خود گفته است که فیلترینگ اینستاگرام از دو طریق قابل اجراست:

«فیلتر اینستاگرام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - از دو کانال انجام می‌گیرد؛ شورای عالی فضای مجازی یا کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه. در این دو نهاد نیز تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام گرفته نشده است.»

وی در پاسخ به اینکه تلگرام با حکم قضایی فیلتر شد آیا ممکن است این اتفاق برای اینستاگرام نیز تکرار شود، بیان کرد: «در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - حال حاضر چنین حکم قضایی مطرح نیست و حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل

در روزهای گذشته سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، از صدور حکم قضایی برای فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خبر داده بود. «جاوید نیا» تاکید داشته بود که میزان مصرف استفاده از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - اینستاگرام بیشتر از حدی که مرکز ملی فضای مجازی مشخص کرده رسیده و باید درباره آن تصمیماتی اتخاذ کرد؛ میزان مصرفی که البته مشخص نیست بر چه اساسی انجام می‌شود.

زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام مدتهاست که به گوش می‌رسد و به نظر برخی از افراد از جمله رییس سابق معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور؛ اینستاگرام باید مدت‌ها پیش فیلتر می‌شد. «ابوالحسین فیروزآبادی» رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز چندی پیش در گفتگویی خبر از راه‌اندازی سامانه‌های اینستاگرام بومی داده بود؛ خبری که البته توسط نمونه‌های حاضر تکذیب شده و معلوم نیست جایگزین بومی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - که از آن صحبت به میان آورده شده دقیقا چه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - برنامه‌‌ای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردبیل استان اردبیل - هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone