تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30185.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاونت وزارت ورزش و جوانان: تقریبا همه افراد روی گوشی‌ خود فیلترشکن دارند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با انتقاد از اظهارات مطرح شده در مورد فیلترینگ اینستاگرام گفت تقریبا هیچ ایرانی نیست که تلفن همراه هوشمند داشته باشد، اما روی تلفن همراهش فیلترشکن نصب نکرده ...

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، با انتقاد از اظهارات مطرح شده در مورد فیلترینگ اینستاگرام گفت تقریبا هیچ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ایرانی نیست که تلفن همراه هوشمند داشته باشد، اما روی تلفن همراهش فیلترشکن نصب نکرده باشد و به عبارتی تقریبا تمام کاربران ایرانی فضای مجازی یک فیلتر شکن هم دارند. «محمدمهدی تندگویان» پیش از این هم به دیجیاتو گفته بود که نهادهای فرادستی در فیلترینگ دست دارند و این اقدامات در شان ما نیست.

«محمدمهدی تندگویان» - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با بیان اینکه فیلترینگ در کشور، بارها در مورد شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر تا تلگرام اعمال شده و در حال حاضر نیز به اینستاگرام رسیده است، به ایسنا تاکید کرد که در مورد فضای مجازی هم «شورای فضای مجازی» و هم نهادهای نظارتی مثل پلیس فتا و ... تشکیل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده است تا بر فضای مجازی و متخلفان آن نظارت داشته باشد. ضمن آنکه قوانین زیادی در این - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زمینه وجود دارد پس چرا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید از فیلترینگ استفاده کرد. وی با اشاره به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینکه در شبکه‌های مجای مانند اینستاگرام و توئیتر و ... ممکن است تنها تعدادی از افراد استفاده‌های غیر مجاز و غیراخلاقی کنند، اظهار کرد:

«چرا باید یک بستر را فیلتر کنیم؟ چرا این اتفاق در حال رخ دادن است. اگر این نهادها کاری نمی‌کنند، آنها را جمع کنیم و به جای آنها یک موسسه فیلترینگ باز کنیم و هر اتفاقی که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افتاد به سرعت شبکه‌های مجازی را فیلتر کنیم. اینستاگرام، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توئیتر و فیس بوک و ... در عرض یکی دوماه شکل نگرفته‌اند و طی سال‌ها تشکیل شده‌اند. سوال ما این است که در کشور و در طول همه این سال‌ها چه قدر برای آموزش و فرهنگ سازی در مورد به کارگیری درست از آنها وقت گذاشته‌ایم؟ این کار یعنی بستری را که طی چندین سال شکل گرفته و به مرور هم رشد و تکامل یافته و تعداد کاربرانش افزوده شده و به چندین میلیون نفر در فضایی مانند اینستاگرام رسیده را یکباره - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فیلتر کنیم. می‌توانستیم تمام این مدت را صرف آگاهی، اطلاع رسانی، استفاده درست و ساماندهی مناسب از هر فضایی استفاده کنیم.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تندگویان معتقد است که می‌توان از بسترهای مناسبی که در فضای مجازی توسط کشورهای دیگر درست شده، به خوبی استفاده کرد اما چون آموزش نداریم و به موقع با متختلفان برخورد نمی‌کنیم، حالا که این اپلیکیشن فراگیر شده و اعضای زیادی پیدا کرده است، آن را فیلتر می‌کنیم. معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می‌گوید که آسیب‌های اجتماعی این کار خیلی بیشتر از پیشگیری و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ساماندهی آنها است.

به گفته او با فیلترینگ فقط تعداد کاربران استفاده از فیلتر شکن را افزایش می‌دهیم: - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - «افرادی بودند که از تلگرام در جهت کسب و کار استفاده می‌کردند که آنها الان هم در حال استفاده از تلگرام هستند اما با فیلترشکن به این فضا وارد می‌شوند؛ بعضی هم بخشی از کارشان را به شبکه اینستاگرام منتقل کردند. بحث ما استفاده کنندگان درست از این فضا است اما با اظهارات اخیر در مورد فیلتر این فضا، آنها باز هم مجبور به استفاده از فیلترشکن می‌شوند.» تندگویان می‌گوید که این روش نه روش درستی است، نه مدیریت دارد و نه کار حساب شده‌ای است:

«اتفاقی که افتاده این است که تقریبا هیچ ایرانی نیست که تلفن همراه هوشمند داشته باشد، اما روی تلفن همراهش فیلتر شکن نصب نکرده باشد. این کاری است که تصمیم‌گیران فیلترینگ انجام داده‌اند. این افراد تنها کاری که کرده‌اند این است که تقریبا تمام کاربران ایرانی فضای مجازی یک فیلتر شکن هم دارند. آسیب این کار خیلی بیشتر از وقتی است که این فیلتر شکن‌ها نبود و از این فضا استفاده می‌شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone