تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30183.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با Mui آشنا شوید؛ تخته چوبی که می‌تواند به اینترنت متصل شود

صحنه CES همیشه محل رونمایی از دیوایس‌های جدید و خلاقانه بوده و نمایشگاه امسال هم از این قائده مستثنی نیست. این بار، خلاقیت در ساخت یک تکه چوب به کار رفته که می‌تواند در نقش ...

صحنه CES همیشه محل رونمایی از دیوایس‌های جدید و خلاقانه بوده و نمایشگاه امسال هم از این قائده مستثنی نیست. این بار، خلاقیت در ساخت یک تکه چوب به کار رفته که می‌تواند در نقش هاب هوشمند منزل شما ظاهر شود.

Mui نام این تخته چوبی هوشمند است که نمونه اولیه آن در سال 2017 ساخته شده بود، اما حالا به مرحله تولید انبوه رسیده و می‌خواهد در حوزه اینترنت اشیاء به یکی از کاربردی‌ترین وسایل هوشمند خانگی تبدیل شود.

بزرگترین مزیت Mui اینجاست که ظاهر یکی از اساسیه‌های منزل را دارد، اما در اصل نمایشگر هوشمندی است که کارهای زیادی از پس آن بر می‌آید. به عنوان مثال می‌تواند وضعیت آب و هوا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به اطلاع شما برساند، درب خانه را باز کند، کنترل دما و نور را در دست گرفته و حتی از اسپاتیفای به پخش موسیقی مورد علاقه‌تان بپردازد. جالب است بدانید که این تکه چوب هوشمند می‌تواند از طریق نرم‌افزار IFTTT به وسایل هوشمند خانه مثل Sonos، Nest و Philips Hue هم متصل شود.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به گوگل اسیستنت هم روی Mui تعبیه شده تا بتوانید به آن دستورات صوتی بدهید. اما متأسفانه Mui هنوز از فرمان صوتی OK Google برای احضار اسیستنت پشتیبانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمی‌کند و برای همین، هر بار که خواستار احضار آن باشید باید روی نمایشگر ال سی دی آن اشاره کنید.

این نمایشگر ال سی دی می‌تواند نسبت به لمس شما واکنش نشان داده و دستورات‌تان را به اجرا بگذارد. البته Mui مجهز به اسپیکر نیست، بنابراین انجام دستورات‌تان را از طریق نمایشگر اطلاع‌رسانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌کند که اندکی نسبت به شنیدن پاسخ از طریق اسپیکر کندتر است.

جالب است بدانید که شرکت ژاپنی سازنده Mui در دسامبر سال گذشته موفق شده تا مبلغ 110 هزار دلار را برای آغاز پروژه ساخت این تخته چوب هوشمند از طریق کیک‌استارتر با موفقیت بدست بیاورد. به نظر می‌رسد که Mui تا این لحظه با استقبال خوبی از سوی حضار نمایشگاه CES مواجه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده، چرا که توانسته جایزه خلاقیت نمایشگاه امسال را بدست بیاورد.

تخته چوب هوشمند Mui برای پشتیبانان آن در کیک‌استارتر با قیمت 549 دلار و برای باقی افراد، با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قیمت 999 دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone